Filmen om Gotland Ring

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min Italienska älskarinna
Filmen om Gotland Ring 12 juni 2004

Nu nära en serverplats hos dig,
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/Faster gotland_fazer.wmv

Det är ingen ”stor” film, är själv inte riktigt nöjd med den. Då datorn hängde sig 8 gånger, och det bara var att börja om. Dock inte från början, men lite tröt blev jag. Därav att bl.a. musiken inte blev vad jag från början hade tänkt mig. Så kanske inte Roller klass, men sevärd! Ni får gärna komma med kommentarer, alltid roligt att få respons.
R

Last edited:
Snyggt fazer, enda jag inte gillade var låten i början :gnissla , men den andra var ok :) Som Olsson sa, snyggt det där med vattnet i slutet.

Men usch va mycke sand det var runt banan, har aldrig varit på gotland men blir det inte lite jobbigt att hålla sanden borta från asfalten? Lär ju blåsa upp ganska lätt.

Den var ju bra tycker jag

Nu vill jag till Gotland och köra igen ju.....sicken tur att jag bokat banan redan för nästa år :tummenupp

Jag hann inte filma något som jag brukar. Hade händerna fulla ändå denna gång.

Tack för en bra film

/Liwa1

nomolas skrev:
Snyggt fazer, enda jag inte gillade var låten i början :gnissla , men den andra var ok :) Som Olsson sa, snyggt det där med vattnet i slutet.

Men usch va mycke sand det var runt banan, har aldrig varit på gotland men blir det inte lite jobbigt att hålla sanden borta från asfalten? Lär ju blåsa upp ganska lätt.
Kalk :gnissla

Schysst rulle :tummenupp

Snyggt jobbat!

Lite mer zoomning nästa gång skulle inte skada så man ser vilka det är som åker (kan iofs bli skakigt om man inte har stativ).

nomolas skrev:

Banan sopas väldigt ofta nu när det är högsäsong.. Tur för mig som bara bor 5 km från banan... Ni kan ju gissa var man befinner sig störe delen av sin fritid!!!:)

Ser kul ut å köra bana!Schyssta låtar,passar med Darude´s Sandstorm :tummenupp Nice moonwalk i slutet :D Är det mer bankörning i år på Gotland?

Var på en Track Day på GR den 1/8 och visst vill man tillbaka när man ser din rulle. Nu har de ju tom. en "depå" så, man slipper parka på rakan. Dessutom hade de 2 veckor tidigare fått på sista lagret asfalt på norrslingan. Favvo-banan hittills! Nästa gång SH åker kommer jag med. :banana

Allt om MC var där och fotade och intervjuade, så det blir väl nån artikel framöver.

/GoG

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...