filmen med Mick Doohan?

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Tja nån som vet vad filmen heter som handlar om Doohan, en dokumentär som Doktor Costa är med på och som berättar om livet i depån och utanför banan??

Har för mej att filmen heter "motogp legendary" men hittar inget när jag söker
hjälp??!!

Varken Faster 1 & 2 handlar om Doohan. Faster 1 handlar om övergången från GP500 till MotoGP (2-takt till 4-takt). Faster 2 handlar om MotoGP 2004.

Sedan finns det "The Doctor The Tornado & The Kentucky Kid" som handlar om MotoGP på Laguna Seca 2005.

Jag såg en dokumentär på Discovery om Doohan, kan det vara den som efterfrågas?

Det var någon här på SH som tipsade om en sida där man kunde hitta det mesta som sänts på Discovery om man behövde en "repris", tyvärr har jag tappat adressen dit.

3019222 Varken Faster 1 & 2 handlar om Doohan. Faster 1 handlar om övergången från GP500 till MotoGP (2-takt till 4-takt). Faster 2 handlar om MotoGP 2004.

Sedan finns det "The Doctor The Tornado & The Kentucky Kid" som handlar om MotoGP på Laguna Seca 2005.
Finns dock ingen annan film som Doohan och Dr. Costa är med i tillsammans så då använder man slutledningsförmågan och se, rätt fick jag :)

Finns dock ingen annan film som Doohan och Dr. Costa är med i tillsammans så då använder man slutledningsförmågan och se, rätt fick jag :)

Helt rätt tankesätt:) bra film för övrigt,

(skönaste kommentaren står Biaggi för; Journalisten säger.. du har blod i ansiktet Mr Biaggi!!! Biaggi svarar snabbt, måste ha blivit biten av en mygga eller nåt!!! : ):):):) Myggan var Rossi... sagt efter bråket bakom kulisserna)

Helt rätt tankesätt:) bra film för övrigt,

(skönaste kommentaren står Biaggi för; Journalisten säger.. du har blod i ansiktet Mr Biaggi!!! Biaggi svarar snabbt, måste ha blivit biten av en mygga eller nåt!!! : ):):):) Myggan var Rossi... sagt efter bråket bakom kulisserna)

Hade för mig att det va rossi som sa så. Kan ha vart biaggi!

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back