Filmen -> Bikerboyz Movie 2008 <- Filmen

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Grymt schysst kameravinkel på framskärmen på motarden! Även tufft när den satt på gaffelbenet riktat nedåt strax innan. Nästa år satsa på widescreen och en kortare rulle :)
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
99,6% på torrent... sen var det stopp..
Jag laddade ned filmen via ftp och den funkade. Fick garanterat ned 100% via ftp:n.
Sen la jag in filmen på torrenten men kom ändå bara upp i 99,6%.

Dvs. man har gjort något fel när man lagt upp den på piratebay. Det händer ibland att det blir så när man skapar en torrent.
Enklast är att göra om det hela och skapa en ny torrent och lägga upp den på nytt.
 

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
Faktiskt riktigt underhållande, lite klass på filmandet! :tummenupp

Roliga vinklar och inte bara en massa brus och hack!
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Gatansriddare.

Kul att man fick vara med, även om jag ligger i diket 37:50 in i filmen när någon drar förbi Ambulans/Poliser/Brandkår på slangen.

Hoppas verkligen att ni visste att jag var ok innan ni tog chansen för ett "fett klipp att lägga upp på sporthoj".

Det va ju riktigt bra sikt och barnfamiljerna du mötte blev inte alls rädda. Självklart satt dem och tittade på mig och poliserna istället för underedet på din plastraket. :näsblod

Man kan ju kanske argumentera att om man är en ansvarsfull förare med barn i bilen så ska man ta en annan väg än STHLMs GP bana, men jag tror inte det kommer funka.

Tack för att ni levererar film, kör gärna fort, busa gärna, det gör jag själv,men ta det gärna lugnt om ni kommer till en olycka. Att jag repade min nya pärla efter cirka 68 mil gjorde mig mindre förbannad än allt tjaffs jag fick på sjukan för den där slangningen.

Och åter igen jag hoppas verkligen att du visste att jag va OK innan du tog chansen.

/A
 
Last edited:

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Ort
Bulten
Hoj
S1000RR
Jag laddade ned filmen via ftp och den funkade. Fick garanterat ned 100% via ftp:n.
Sen la jag in filmen på torrenten men kom ändå bara upp i 99,6%.

Dvs. man har gjort något fel när man lagt upp den på piratebay. Det händer ibland att det blir så när man skapar en torrent.
Enklast är att göra om det hela och skapa en ny torrent och lägga upp den på nytt.


Nu ligger det en ny torrent uppe, den gamla var visst kass!
Bara att tanka på:yoparty
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Snyggt filmat!

Undrar lite vad för prylar ni använder när ni filmar snedt bakifrån bland annat. Kameran verkar hänga med bra. Likaså när ni filmar rätt nära asfalten. Detlajerna hänger med riktigt bra!!!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5

//KaliZ
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Sååå jävla bra filmat,helt klart den bästa rullen på länge,keep up da good work:tummenupp :tummenupp
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Gatansriddare.

Kul att man fick vara med, även om jag ligger i diket 37:50 in i filmen när någon drar förbi Ambulans/Poliser/Brandkår på slangen.

Hoppas verkligen att ni visste att jag var ok innan ni tog chansen för ett "fett klipp att lägga upp på sporthoj".

Det va ju riktigt bra sikt och barnfamiljerna du mötte blev inte alls rädda. Själv klart satt dem och tittade på mig och poliserna istället för underedet på din plastraket. :näsblod

Man kan ju kanske argumentera att om man är en ansvarsfull förare med barn i bilen så ska man ta en annan väg än STHLMs GP bana, men jag tror inte det kommer funka.

Tack för att ni levererar film, kör gärna fort, busa gärna, det gör jag själv,men ta det gärna lugnt om ni kommer till en olycka. Att jag repade min nya pärla efter cirka 68 mil gjorde mig mindre förbannad än allt tjaffs jag fick på sjukan för den där slangningen.

Och åter igen jag hoppas verkligen att du visste att jag va OK innan du tog chansen.

/A
 

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Ort
I ett slott snart =)
Hoj
"Den senaste =)"
Skön rulle och som många eller i alla fall en sagt innan, abstinensbesvären vart betydligt besvärligare än innan... Mkt bra film :D
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
BrutalDeluxe. Skulle mer än gärna betala för en sådan här produktion. Där det blir en grym leverans istället för den andra skiten som aldrig kommer. Grymt hög klass på redigering, filmning och körning

Längtar redan till nästa
 

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Ort
Skogen, Uppsala city
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
BrutalDeluxe. Skulle mer än gärna betala för en sådan här produktion. Där det blir en grym leverans istället för den andra skiten som aldrig kommer. Grymt hög klass på redigering, filmning och körning

Längtar redan till nästa


ORD!!!:tummenupp

Schysst rulle:yoparty med grym kvalitet..:tummenupp Keep it up
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Kul att man fick vara med, även om jag ligger i diket 37:50 in i filmen när någon drar förbi Ambulans/Poliser/Brandkår på slangen.

Hoppas verkligen att ni visste att jag var ok innan ni tog chansen för ett "fett klipp att lägga upp på sporthoj".

Det va ju riktigt bra sikt och barnfamiljerna du mötte blev inte alls rädda. Själv klart satt dem och tittade på mig och poliserna istället för underedet på din plastraket. :näsblod

Man kan ju kanske argumentera att om man är en ansvarsfull förare med barn i bilen så ska man ta en annan väg än STHLMs GP bana, men jag tror inte det kommer funka.

Tack för att ni levererar film, kör gärna fort, busa gärna, det gör jag själv,men ta det gärna lugnt om ni kommer till en olycka. Att jag repade min nya pärla efter cirka 68 mil gjorde mig mindre förbannad än allt tjaffs jag fick på sjukan för den där slangningen.

Och åter igen jag hoppas verkligen att du visste att jag va OK innan du tog chansen.

/A
Har du käkat carbonpapper?? Du har ju redan gjort det här inlägget tidigare i tråden,du har redan sagt vad du tycker å tänker:pannkyss
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
helt okey film :tummenupp riktigt kul med många olika kameror på samma hoj. fick en del ideer om var jag ska plsera kameran i sommar.

:bow
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top