filmen är redan klar..

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Jag satt och redigerade hela natten, kom i säng kl 4.

datorn hängde ju sig såklart när jag skulle göra om skiten till ett bra filformat.. så när jag ctrl alt del:at programmet och startade det igen så var inte allt på sin plats....... märkte jag efter att jag gjort om filmen till ett lämpligt format.. så detta är en Early release. därför får ni komma med synpunkter... och sånt som vi ska ändra till den riktiga och final versionen.

dom som vill ha filmen får kontakta mig via icq/msn så skickar jag på stubinen.. i ochförsig 200 mb stor :D

hiahia@hotmail.com

haha klockrent :D

fast ta bort musiken i slutet.. VVs wheelie-glädje-sludder är ju guld :tummenupp

ps. det gick INTE brett.. dte gjorde jag med flit :tungan

Har inte bredband ännu så det är nog rätt kört antar jag.

Bränn på cd så hämtar jag i veckan om du kan.
Jag köper en tom cd i utbyte. :)

Har visserligen en bärbar dator men då behöver man ju nån viss sladd givetvis som man inte har... :huvet

Edit: Aha, kanske kan vänta tills den är helt färdig...

Last edited:
sven666 skrev:
my bad.. hade den inte i share foldern.. nu ska den finnas.. :rolleyes:

heter bara sven på DC...
Det är ju fan också, är en sån liten röd tegelvägg framför din gubbe! :brinnerup
Vad är det för fel på min dator?

meeen fan va trist.. kan vara mitt fel iof.. datorn balla ur helt nu... jävla pryl! :mad: :fatta!

ed: nu funkar det.. rigge tankar hem den så det är nog tyvärr din dator som krånglar...

Last edited:
sven666 skrev:
meeen fan va trist.. kan vara mitt fel iof.. datorn balla ur helt nu... jävla pryl! :mad: :fatta!

ed: nu funkar det.. rigge tankar hem den så det är nog tyvärr din dator som krånglar...

lust å skicka den över msn eller icq?
borde väl funka där?

hur många har sett den??

var den bra/dålig? kom igen och BERÄTTA NU! :va

Chille skrev:
hur många har sett den??

var den bra/dålig? kom igen och BERÄTTA NU! :va

hmm dte är mycke film med en viss svart gixxer :rolleyes: .. man skulle kanske kört om lite mer istället för att jaga dig.. hade fastnat lite mer på filmen då..

asså.. jag ligger å pressar min hoj som fan där på en raka.. 260 nåt.. du bara cruisar om ändå :huvet måste skaffa mer pulver på nåt sätt... hehe.

knappt nån film med kinnakillarna heller.. å ingen av mina wheelies eller stoppies när vi stuntade?

nån som e sugen på en runda imorron innan 3 förresten?

sven666 skrev:
man skulle kanske kört om lite mer istället för att jaga dig.. hade fastnat lite mer på filmen då..

knappt nån film med kinnakillarna heller.. å ingen av mina wheelies eller stoppies när vi stuntade?

?

Ja, Klart det var mycket film med mig. Kameran satt ju på min hoj.

Det är allt material från rakan.. det blev väl inget filmat just när du åkte då... tyvärr.. men det kommer väl flera tillfällen..

kinna grabbarna var tyvärr inte med .. så mycket nej.. inte för att jag inte ville det.. utan för att det blev så j-a skakigt bitvis.. och det var ett av tillfällerna när dom var med.. tyvärr.. nästa gång får dom haka på upp till rakan så får vi stunta.. HÅRT! med massa sjyssta krascher =)

kameran ska ju egentligen sitta på andra eller tredje man i klungan.

Chille skrev:
Ja, Klart det var mycket film med mig. Kameran satt ju på min hoj.

Det är allt material från rakan.. det blev väl inget filmat just när du åkte då... tyvärr.. men det kommer väl flera tillfällen..

kinna grabbarna var tyvärr inte med .. så mycket nej.. inte för att jag inte ville det.. utan för att det blev så j-a skakigt bitvis.. och det var ett av tillfällerna när dom var med.. tyvärr.. nästa gång får dom haka på upp till rakan så får vi stunta.. HÅRT! med massa sjyssta krascher =)

kameran ska ju egentligen sitta på andra eller tredje man i klungan.

Nästa gång får väl Kinna grabbarna öka tempot lite då :nicka så vi ligger i fokus HELA tiden istället????

Jag ville också vara med och åka :gråta :gråta :gråta

Istället fick jag åka till IKEA och handla ett skötbord :gnissla

Gode gud gör så att min hoj kommer denna veckan :Bugar

/Felix :( :4skrika

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden