filmcitat... vicken film

Då ger jag mig in i leken med en. Kanske inte så svår men jag måste nog värma upp lite.

"Honor's killed millions of people. Hasn't saved a single one."

Tar en film till när jag ändå är på gång, länge sedan denna tråden var uppe. :)

"Being dead...that wasn't a problem. But being forgotten? Now that's a BITCH! "

Last edited:
Blue skrev:
Då ger jag mig in i leken med en. Kanske inte så svår men jag måste nog värma upp lite.

"Honor's killed millions of people. Hasn't saved a single one."

Tar en film till när jag ändå är på gång, länge sedan denna tråden var uppe. :)

"Being dead...that wasn't a problem. But being forgotten? Now that's a BITCH! "
The Fifth Element & Freddy vs. Jason (tror jag).

Vet inte om den här filmen har varit uppe tidigare, men ändå.

Their subsequent trial turned into a sick, pathetic circus. The trial of Mickey and Mallory Knox was SUCH an event, that it made the crime spree that preceded it pale by comparison. The nation caught Mickey and Mallory fire!

Pellert skrev:
Vet inte om den här filmen har varit uppe tidigare, men ändå.

Their subsequent trial turned into a sick, pathetic circus. The trial of Mickey and Mallory Knox was SUCH an event, that it made the crime spree that preceded it pale by comparison. The nation caught Mickey and Mallory fire!

Natural born killers!

Annchua skrev:
Jag har en! :)

"building burns people die but real love is forever"

The Crow.

Grym film på sin tid!

Här kommer ett nytt citat.

"It's all in the grind Sizemore. Can't be too fine, can't be too coarse. This, my friend, is a science. I mean your looking at the guy who believed the commercials. You know, about 'be all you can be'."

Blue skrev:
The Crow.

Grym film på sin tid!

"It's all in the grind Sizemore. Can't be too fine, can't be too coarse. This, my friend, is a science. I mean your looking at the guy who believed the commercials. You know, about 'be all you can be'."

stimmt gut.. :) helt underbar film

Blue skrev:
The Crow.

Grym film på sin tid!

Black Hawk Down. :)

- What if I were to tell you that according to a man who lived on our planet, named Einstein, that nothing can travel faster than the speed of light?

- I would say that you misread Einstein, Dr. Powell. May I call you Mark? You see Mark, what Einstein actually said was that nothing can accelerate to the speed of light because its mass would become infinite. Einstein said nothing about entities already traveling at the speed of light or faster.

Nåh?

Meissner skrev:
- What if I were to tell you that according to a man who lived on our planet, named Einstein, that nothing can travel faster than the speed of light?

- I would say that you misread Einstein, Dr. Powell. May I call you Mark? You see Mark, what Einstein actually said was that nothing can accelerate to the speed of light because its mass would become infinite. Einstein said nothing about entities already traveling at the speed of light or faster.

Nåh?

Kommer inte ihåg vad den heter men jag tror att det är från en film om en kille som hamnar på "dårhus" och påstår sig vara från en annan planet. Överläkaren har lite problem med att motbevisa honom samt att patienten är bättre på att bota de övriga patienterna är vad överläkaren är. Har för mig att killen kallar sig för Pax eller nåt liknande!
Har jag fel så var detta det längsta, misslyckade svar jag sett i denna tråd :huvet

pajo skrev:
Kommer inte ihåg vad den heter men jag tror att det är från en film om en kille som hamnar på "dårhus" och påstår sig vara från en annan planet. Överläkaren har lite problem med att motbevisa honom samt att patienten är bättre på att bota de övriga patienterna är vad överläkaren är. Har för mig att killen kallar sig för Pax eller nåt liknande!
Har jag fel så var detta det längsta, misslyckade svar jag sett i denna tråd :huvet

K-Pax med Kevin Spacey! :tummenupp (hoppas det är rätt.......)

Gustav1 skrev:
"Rik, naturligtvis."

Percy Tårar?

Den här då:

-Fuckin what the fucking, fuck, who the fuck, fuck this fucking - How did you two fucking fucks? Fuck!
-He certainly illustrates the diversity of the word.

tks skrev:
Percy Tårar?

Den här då:

-Fuckin what the fucking, fuck, who the fuck, fuck this fucking - How did you two fucking fucks? Fuck!
-He certainly illustrates the diversity of the word.

Boondock Saints

Ny film.

Tyskarna gillar Skandinavisk film. Vad kan vara mer Skandinaviskt än en kåt älg

Last edited:
Blue skrev:
Boondock Saints

Ny film.

Tyskarna gillar Skandinavisk film. Vad kan vara mer Skandinaviskt än en kåt älg
Lär ju kunna vara "Zingo" - detta episka verk med Björn Kjellman & Thomas Hellberg...
/F

Ny(tt) film(citat) då:

"-Where're you headed cowboy?
- Nowhere special
- Nowhere special... I always wanted to go there"

(Med reservation för stavning)
/F. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...