Filmbilden

Men nu blir jag ju nyfniken på vad korvgubbe gissade på! :P

Jag skrev Con Air men kom faktiskt snabbt på att det egentligen var en Bondfilm. Tyvärr var jag nästintill övertygad om att det var någon av Pierce Brosnan-rullarna så jag letade som besatt efter bilder från hans filmer. Vansinnigt frustrerande eftersom jag å ena sidan var så övertygad om att det var en Bondrulle samtidigt som jag var lika övertygad om att det var äldre än Craigs inhopp som Bond.

Gone in 60 sec?
:tummenupp
Jag skrev Con Air men kom faktiskt snabbt på att det egentligen var en Bondfilm. Tyvärr var jag nästintill övertygad om att det var någon av Pierce Brosnan-rullarna så jag letade som besatt efter bilder från hans filmer. Vansinnigt frustrerande eftersom jag å ena sidan var så övertygad om att det var en Bondrulle samtidigt som jag var lika övertygad om att det var äldre än Craigs inhopp som Bond.
Hehe, kul att få nån att jobba lite! :)

Dead End? Har inte sett den utan använde mina sökkunskaper för att få fram gissningen, men ingen annan verkar kunna den heller så det gör nog inget.

Jag chansar på att min gissning var rätt och kör på med en bild från en mindre bra film.

Bifogat

• NejInteMinPlånbok.jpg
    NejInteMinPlånbok.jpg
    46.5 KB · Visningar: 42
Nyheter
Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7