Filmbilden

Han hade halft rätt iaf.

"Bad Taste" är rätt svar :)

Tar mig friheten att posta en ny filmbild direkt då jag vet att det är rätt :tummenupp

Bifogat

• hej.jpg
    hej.jpg
    25.2 KB · Visningar: 54
Last edited:
Danny dyer och laura harris heter dom egentligen, vad filmen heter från någon annna ta reda på.

Va fan... Är ni asien-fantaster eller?? Inte en till asiatisk film efter denna för då smäller det!!:huvet

Va fan... Är ni asien-fantaster eller?? Inte en till asiatisk film efter denna för då smäller det!!:huvet

vad sägs om att sluta titta på allt skräp "FILM-TOPPEN" har att erbjuda? :pannkyss

Kung Pow: Enter the Fist?
Svårt o gissa när det finns ett par miljarder kinapuffar och man inte känner igen nån av dom :gnissla

Inte ens i närheten, får nog byta bild för det är bara mainstream och runk som folk tittar på idag. :mad:

2889636 vad sägs om att sluta titta på allt skräp "FILM-TOPPEN" har att erbjuda? :pannkyss

Inte ens i närheten, får nog byta bild för det är bara mainstream och runk som folk tittar på idag. :mad:
Är det nån som är lite sexuellt frustrerad eller är det PMS? :hihi

vad sägs om att sluta titta på allt skräp "FILM-TOPPEN" har att erbjuda? :pannkyss

Nu ska du inte vara sån bara för att inte du gillar :tuttar

Jag får helt sonika vänta på en topplistefilmsskitrulle så jag kan gissa hej vilt igen. :)

Den där kommentaren tillsammans med din avatar. :rofl

:tummenupp

Back