Filmbilden

Filmen handlar om ett djur.

Måste vara "Seabiscuit"? Har inte sett skiten men såg reklam på nån kanal för inte alls länge sedan.

Måste vara "Seabiscuit"? Har inte sett skiten men såg reklam på nån kanal för inte alls länge sedan.

Skitsamma, jag måste ju ha rätt i vanlig ordning. Här kommer en skitenkel bild bara för att några ska få det lätt :D

Bifogat

• transporter.jpg
    transporter.jpg
    25.9 KB · Visningar: 50
2841080 Måste vara "Seabiscuit"? Har inte sett skiten men såg reklam på nån kanal för inte alls länge sedan.
Joop, Det va rätt, jag tycker faktiskt den är bra, så ska du gnälla så får du gå på lunarstorm eller nåt...

Joop, Det va rätt, jag tycker faktiskt den är bra, så ska du gnälla så får du gå på lunarstorm eller nåt...

svårt att gnälla när jag inte har sett den, men nånting säger mig att den inte är bra enligt mig :D

Valentinic, jag förvirrar dig bara! Du hade rätt såklart men jag döpte bilden till Transporter bara för att jävlas. Upp med en bild nu, gärna porr.

svårt att gnälla när jag inte har sett den, men nånting säger mig att den inte är bra enligt mig :D

Valentinic, jag förvirrar dig bara! Du hade rätt såklart men jag döpte bilden till Transporter bara för att jävlas. Upp med en bild nu, gärna porr.

Sitter ju på jobbet så utbudet är begränsat ! Här kommer en busenkel iaf !

alien_soldiers.jpg

EDIT: Ge fan i att spara bilden nu. Får ju inte bli fööör lätt. :rolleyes:

Alien

Ny:

Bifogat

• bscap0012.jpg
    bscap0012.jpg
    35.1 KB · Visningar: 54
  • bscap0013.jpg
    bscap0013.jpg
    29 KB · Visningar: 37
  • bscap0014.jpg