Filmbilden

War-psycho skrev:
2190114 Jahapp... då kör vi denna då.

AAhh! Måste vara Stonecold, skaplig rulle där Lance Henricksen (på bilden)
gör den bästa rollen utav skådisarna. En sexa av tio får den :tummenupp

niuck skrev:
2190176 Stone Cold, förbannat bra film :hihi

Blääh! Fan va långsam man är :mad: Kör på niuck :tummenupp
 
niuck skrev:
2190176 Stone Cold, förbannat bra film :hihi
Visst är det den. :tummenupp

Skön rulle som är jäkligt svår att få tag på, eftersom alla sökningar genererar en massa träffar på en sabla wrestlare med samma namn. :huvet

Om nån råkar ha den på datorn, så kan ni väl hojta till.

Din tur niuck.
 
Jag letar också efter den rullen. Svår att hitta.

En till kanonrulle:
 

Bifogat

  • k.jpg
    k.jpg
    81.5 KB · Visningar: 40
CPMS skrev:
2190225 Beyond the Law
Eller "Fixing The Shadow", eller "Made Of Steele" :hihi

Har nyss varit uppe i tråden dessutom. :)

(Postade den själv för ett tag sen också.)

Din tur CPMS. (Det ÄR rätt.)
 
Last edited:
Ta en ny film, Nursey hade den en sida bak i tråden =)

The New World

edit: hon i filmen var bara 14 år när den spelades in, ganska tufft.
 
niuck skrev:
2190343 Ta en ny film, Nursey hade den en sida bak i tråden =)

The New World

edit: hon i filmen var bara 14 år när den spelades in, ganska tufft.
:hihi Hade ingen aning om att den redan varit uppe. Jag får nog lämna bollen till någon annan, har slut på filmer.
Kanske någon som lurkat i bakgrunden har något.
 
CPMS skrev:
2190377 :hihi Hade ingen aning om att den redan varit uppe. Jag får nog lämna bollen till någon annan, har slut på filmer.
Kanske någon som lurkat i bakgrunden har något.
Take this !!! (Så länge. :))

Edit: Ledtråd: Jag har personligen pratat med en av skådespelarna i den filmen, här i Sverige. :)
(Dock ingen svensk rulle.)
 

Bifogat

  • hjjk.jpg
    hjjk.jpg
    21.7 KB · Visningar: 40
Last edited:
War-psycho skrev:
2190385 Take this !!! (Så länge. :))

Edit: Ledtråd: Jag har personligen pratat med en av skådespelarna i den filmen, här i Sverige. :)
(Dock ingen svensk rulle.)

hmmmm ser ut som Robert Redford :va Kusligt lik Charles Lindberg :)
 
heavy skrev:
2190601 The great waldo pepper :fyllisar
Helt rätt. :tummenupp

Står ju på planet bakom Robban, även om inte hela texten syns.

Bo Brundin heter svensken som spelade tyska piloten Ernst Kessler i filmen.

En snubbe som faktiskt spelat i flera stora hollywoodproduktioner, och som jag fick en trevlig pratstund med för några år sedan.

Din tur Heavy.
 
War-psycho skrev:
2190706 Helt rätt. :tummenupp

Står ju på planet bakom Robban, även om inte hela texten syns.

Bo Brundin heter svensken som spelade tyska piloten Ernst Kessler i filmen.

En snubbe som faktiskt spelat i flera stora hollywoodproduktioner, och som jag fick en trevlig pratstund med för några år sedan.

Din tur Heavy.
Bo Brundin, är det han som spelar prästen i början på Kill bill 2???
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top