Socrates
Guest
Här kommer en bild till...men jag hinner inte svara på gissnigar, ska ut och köra hoj 
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Socrates skrev:2104995Här kommer en bild till...men jag hinner inte svara på gissnigar, ska ut och köra hoj![]()
Donnie BrascoSocrates skrev:2104995Här kommer en bild till...men jag hinner inte svara på gissnigar, ska ut och köra hoj![]()

Socrates skrev:2105024Jajjmän!![]()
Din tur![]()
Ledtråd!hulkenstrong skrev:2105079Ah underbar film.
Här kommer en ny då.
Rasorblade skrev:2106988Ledtråd!
"The Girl in the Café"hulkenstrong skrev:2107159Båda huvudskådespelarna + en ledtråd till filmtitelns namn finns i denna bild.
War-psycho skrev:2107603"The Girl in the Café"
Såg den när den gick på tuben, för ett tag sen.
Ingen actionrulle precis, ganska seg.
Men rätt intressant, och med ett budskap. (som ju är denna films huvudsyfte också)
(Ingen stor mainstreamfilm precis.)
Edit: Ganska säker på att det är rätt svar. (Ni får väl skjuta mig annars.)
Så här kommer nästa...
Snyggt jobbat Nermal. Du är en klippa.nermal skrev:2108088Robocop?
War-psycho skrev:2108112Snyggt jobbat Nermal. Du är en klippa.![]()
Din tur.
Beetlejuice ???nermal skrev:2108115Hehe...tittade faktiskt på den igår![]()
Här är nästa
War-psycho skrev:2108121Beetlejuice ???
Jo, den där gula volvon känner man ju igen.nermal skrev:2108143Jajjemensan![]()
Då va det du igen då
War-psycho skrev:2107603"The Girl in the Café"
Så här kommer nästa...
Drar till med en chansing på........ The Cave?War-psycho skrev:2108151Jo, den där gula volvon känner man ju igen.![]()
Här är nästa...
Tackar...hulkenstrong skrev:2108203Lugnt du hadde rätt.
Sorry... det e fel.morlock skrev:2108659Drar till med en chansing på........ The Cave?
Sluta ladda upp bilder som är bara svart!War-psycho skrev:2108151Jo, den där gula volvon känner man ju igen.![]()
Här är nästa...
Gå till en optiker.Neanderthalaren skrev:2108708Sluta ladda upp bilder som är bara svart!

War-psycho skrev:2108151Jo, den där gula volvon känner man ju igen.![]()
Här är nästa...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |