Filmbilden

morlock skrev:
2119759 Har sett Red Dragon (2002) men inte Manhunter. Kanske ska kika på den då... de andra filmerna i serien är riktigt bra. Red Dragon tyckte jag var lite sådär har jag för mig.
Värsta är att den är en rak kopia, så dom flesta scenerna känns igen.
Och oftast föredrar man den man sett först.

Men se hellre Manhunter, istället för att se om Red Dragon.
Michael Mann har en skön känsla för stil (Miami Vice), och William Peterson är bra i huvudrollen.

Han som spelar Lector är också bra. (Han som först spelade Lector alltså. :tummenupp)
 
Är det Fat Bastard? Austin Powers: The Spy Who Shagged Me

Eller Austin Powers: Goldmember kanske. :va
 
Last edited:
Lägger upp några fler bilder innan jag ska sussa sött.
 

Bifogat

  • snapshot20060427221113.jpg
    snapshot20060427221113.jpg
    19.9 KB · Visningar: 39
  • snapshot20060427225230.jpg
    snapshot20060427225230.jpg
    24 KB · Visningar: 37
"Avatar" från 2004 ???

Edit: Lär ju vara rätt, se bildbevis. (Hmm, bildfel här.)

avatar9.jpg


Så, jag är fräck nog att posta nästa bild.

Här är en klassiker, som dock inte är "förhistorisk".

Borde bli lätt. :)
 

Bifogat

  • vlcsnap-232314.jpg
    vlcsnap-232314.jpg
    17.1 KB · Visningar: 46
Last edited:
Det blir denna då:

Edit: Jag kommer inte kunna kolla svar innan söndag natt, så om nån är säker på att hon/han har rätt så är det bara att fortsätta posta!!!
 

Bifogat

  • Namnlöst.jpg
    Namnlöst.jpg
    44.6 KB · Visningar: 57
Linusp3 skrev:
2121409 Det blir denna då:

Edit: Jag kommer inte kunna kolla svar innan söndag natt, så om nån är säker på att hon/han har rätt så är det bara att fortsätta posta!!!
vafan tecknat?!

Eller är det den där filmen som växlar mellan verklighet och tecknat......typ
Kill Bill 1
 
Rasorblade skrev:
2122665 vafan tecknat?!

Eller är det den där filmen som växlar mellan verklighet och tecknat......typ
Kill Bill 1
Var inne på den också, men kikade på min DVD-utgåva och där finns ingen del av O'Ren Ishiis "anime"-avsnitt som liknar den på bilden.
 
Linusp3 skrev:
2121409 Det blir denna då:

Edit: Jag kommer inte kunna kolla svar innan söndag natt, så om nån är säker på att hon/han har rätt så är det bara att fortsätta posta!!!
Arrgh... Så kan du inte göra heller !!! :mad:

Jobbigt ju, med tanke på att bilden knappast är självklar, och utan ledtrådar. :va

Söndag natt är ju lååååångt borta... :huvet
 
War-psycho skrev:
2122871 Arrgh... Så kan du inte göra heller !!! :mad:

Jobbigt ju, med tanke på att bilden knappast är självklar, och utan ledtrådar. :va

Söndag natt är ju lååååångt borta... :huvet
Vafan! Lägg upp en annan så vi har ngt å göra!! :yoparty Va lite outlaw
 
Linusp3 skrev:
2121409 Det blir denna då:

Edit: Jag kommer inte kunna kolla svar innan söndag natt, så om nån är säker på att hon/han har rätt så är det bara att fortsätta posta!!!

Ser ut som nåt från Studio Ghibli.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top