Filmbilden

Peder Rosberg skrev:
2085732 Jag va oxå inne på Event horizon men gissar på Outland.
Helt rätt... Outland är det. :tummenupp

Det är tydligen en modern version av "Sheriffen" ("High Noon") från 1952.

Låt inte åldern avskräcka er, filmen är riktigt sevärt och håller än idag.
Betyg: 8/10 förtjänar den lätt.

Din tur Peder Rosberg.
 
Okidoki! då kör vi på.
 

Bifogat

  • 3rt.jpg
    3rt.jpg
    26.1 KB · Visningar: 54
Okejdå! efter allt tjatande så kommer en bild till :rolleyes:
Filmen är från 1983.
 

Bifogat

  • k10.jpg
    k10.jpg
    12.3 KB · Visningar: 61
War-psycho skrev:
2088620 :banana

Då slänger vi upp en lite nyare filmbild då...

Happy hunting... :)

Arrgh! vad jag känner igen den bilden.
Får för mig att det är Bill Murray?
 
War-psycho skrev:
2088641 Då får du för dig helt rätt. :tummenupp

(Vilket tyvärr också betyder att lösningen är nära. :))

Äh! det står helt still i huvet. Har för mig att detta är i inledningen av filmen,
ett bankrån imot hans vilja eller nått sånt :va
Aja! jag får väl använda pressyltan lite, så kommer det kanske :tungan
 
Palma skrev:
2088652
Någon som är vaken som kan gissa vad detta är för film?
Visst, men det är inte din tur nu. :fatta!

Gissa rätt på min bild först, sen är det din tur.
(När din gissning blivit rättad d.v.s.) :7peta

Sen är det inte så smart att länka till en bild, där filmnamnet framgår av bildlänken. :hihi

Edit: Du tog bort... bra där. :tummenupp Var med å gissa nu istället. :)
 
War-psycho skrev:
2088661 Visst, men det är inte din tur nu. :fatta!

Gissa rätt på min bild först, sen är det din tur.
(När din gissning blivit rättad d.v.s.) :7peta

Sen är det inte så smart att länka till en bild, där filmnamnet framgår av bildlänken. :hihi

Edit: Du tog bort... bra där. :tummenupp Var med å gissa nu istället. :)

Quick Change? har inget minne av att filmen heter så :va
(googla som en galning :crash )
 
War-psycho skrev:
2088672 Japp... det stämmer faktiskt.

Riktigt kul film. Betyg: 7/10 får den. :)

Din tur igen, Peder Rosberg.

Sedär, kan fortfarande inte se den titeln till den filmen, men men.
Denna filmen får fantamig en nia av en tia :tummenupp
Jag tror att jag börjar få känn på dig, så detta borde du klara :tummenupp
 

Bifogat

  • bra.jpg
    bra.jpg
    12.6 KB · Visningar: 48
Palma skrev:
2088696 Underworld
En minut var vad det krävdes :tummenupp
Filmvärldens vackraste vampyr, måste jag tillägga :tuttar
Och som seden kräver, så blir det din tur Palma att lägga upp en bild.
 
Här kommer en enkel
res1.jpg
 
Peder Rosberg skrev:
2088693 Sedär, kan fortfarande inte se den titeln till den filmen, men men.
Denna filmen får fantamig en nia av en tia :tummenupp
Jag tror att jag börjar få känn på dig, så detta borde du klara :tummenupp
Har hört mycket gott om den rullen, men har inte sett den än.
Nu måste jag bara se den, tack för tipset. :tummenupp

Upp med en bild nu, Palma. :)

Palma skrev:
2088708 Här kommer en enkel
res1.jpg
Reservoir Dogs :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top