Filmat i "Fotokurvan" 09-06-21

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
Z1000
Stod å filmade lite "posörer" i fotokurvan. Första gången med videokameran och jag insåg att både den och jag sög ordentligt..... bli att åke tebax te buteken å byte te en dyrere tro ja å seen teste att felme ejen.
Här e iaf resultatet om ni vill se er själva! :)
[YOUTUBE-ID]LwXrBa9Mcug[/YOUTUBE-ID]

Kul med film :) Men om man tittar i HD så är skärpan ganska dålig. Skulle nog byta jag med. Det är däremot ett bra tips att köra med stativ.

Bra intiativ!

Ha ha Du fick till lite film ändå!!
Roligt att se när folk passerar på mer än stillbild!!

Kul med film :) Men om man tittar i HD så är skärpan ganska dålig. Skulle nog byta jag med. Det är däremot ett bra tips att köra med stativ.

Bra intiativ!

Ja man får vad man pröjsar för. Köpte den för en vecka sen. En Sanyo Xacti TH1 är det iaf. Kanske nån inställning som e knas åxå. Vad vet jag..... tror jag får hålla mig till fotograferandet. Dom bilderna brukar ju iaf bli hyffsat bra! :tummenupp

Ja man får vad man pröjsar för. Köpte den för en vecka sen. En Sanyo Xacti TH1 är det iaf. Kanske nån inställning som e knas åxå. Vad vet jag..... tror jag får hålla mig till fotograferandet. Dom bilderna brukar ju iaf bli hyffsat bra! :tummenupp

Äh, hitta en videokamera du gillar och köp på ebay inom EU. Där ligger grejerna på halva priset ibland. Min hjälm som kostar minst ca. 7'500 kr här i Sverige kosta mig ca. 4'000 kr allt som allt på ebay :tummenupp

Kul ide.. tycker iofs att du ska koncentrera på en hoj åt gången, stativ+träna att zooma osv.. skulle gärna se ett par alternativa utzoomningar också :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti