Film!

Poffer skrev:
Kan inte hänga där, blir kickad från mina andra hubar då.

Lägg upp den på min FTP så skickar jag den vidare så slipper du vara ifrån en av dina hubbar i några minuter.

Fixa en FTP! Jag kan ju inte vara komma in på 125 hubben längre! Nåt är ju skitfel! Står att mitt nick redan används :huvet

Om jag lyckas få hem filmen på min dator kan jag lägga upp den på min server, har ett konto hos Loopia på 100mg och 5gb överförning/månad... frostdesign.se är inte längre i bruk så där kan en film ligga några månader om intresse finns! :tomten

/mvh Johan

Har tidigare gått hårt på detta med Html/Asp/Photoshop/Dreamweaver, men pga tidsbrist och hoj lagt ner mina projekt! :näsblod

Hur svårt kan det vara? PM:a DJM eller Solid Snake och få ett konto på hubben! Har ni något problem med det? PM:a och beskriv problemet.

Solid ska få tanka filmen från min FTP inom 5 minuter, sen efter det kommer både han och jag seeda på hubben. Så lika bra att skaffa konton på en gång!

Fungerar filmen för er?
Jag kan bara se i drygt en minut och då bara i BSplayer (lika länge som själva introt/trailern var)

AndersJohansson skrev:
Fungerar filmen för er?
Jag kan bara se i drygt en minut och då bara i BSplayer (lika länge som själva introt/trailern var)

Konstigt...för mig funkar den utmärkt. Någon mer som har något konstruktivt att invända? :tummenupp

Poffer skrev:
Konstigt...för mig funkar den utmärkt. Någon mer som har något konstruktivt att invända? :tummenupp

Den slutar när ni kör med en SM för mig, typ vid ett hopp utanför nån skog.

Körde den i vlc.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...