film...

HanneZ skrev:
Ingen ursäkt, som sagt lika farligt som att köra fuller!
men stila dig nu va....

Han kanske inte var trött när han satte sig i bilen????
Och jag kan nog lova att alla nån gång kört trots att dom vart trötta, eller tror du att alla alltid är pigga i bilen. Du kan ju fan inte jämföra det med att vara full.....eller så e du kanske ett moppefucko du med.

Jag undrar hur det kommer sig att det sitter en kamera i bilen vid just det tillfället, var det nån undersökning dom filmade eller?......Hur många har en kamera som filmar en själv tex?.........är bara nyfiken.

Ken Keniff skrev:
Jag undrar hur det kommer sig att det sitter en kamera i bilen vid just det tillfället, var det nån undersökning dom filmade eller?......Hur många har en kamera som filmar en själv tex?.........är bara nyfiken.

Det är ett stort projekt i USA där man monterar kameror för att dokumentera liknande händelser. Många bilar som har det. Finns fler klipp med liknande saker.

Ravetrancer skrev:
Typiskt moppefucko svar.......

Trots att han inte har bälte på sig och somnar så kan det hända vem som helst, då e det väl inte så smart o säga det var rätt åt han. Hade du sagt samma sak om det hände dig???

Ja, det hade varit rätt åt mig. Om man är så pass trött att man inte är kapabel och köra bil så ska man inte göra det. Nu så ser man ju klart och tydligen attt det enbart var hans fel. Visst så ska man inte skratta om någon gör sig grovt illa eller något liknande. Det var kanske lite överdrift i mitt svar. Ber då så mycket om ursäkt om någon tar illa upp...

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd