Film!

Dominator-Rocks skrev:
2353200 Dagens ungdom !

Känn på den härdå !

Jag har en "moppemotorväg" utanför min lya passerar ca 7000 moppefuckon daily, ca 90%har hjälm men tamefan 50% har hjälmen uppskuten över skallen så integralen pekar rätt upp!!! :va :va Vaaa vaaa faan är meningen med det !??? Kan någon svara på det !!???
Och möter man dom på kvällen så har dom inget lyse alls i gång på moppen.
Är det fär att vara ball eller? eller åtminstonde tro det iallafall....

:tummenupp Till filmen,om nått år så kommer det filmer på dig med större saker,och då menar jag mc och inget annat :tungan

Dominator-Rocks skrev:
2353200 Dagens ungdom !

Känn på den härdå !

Jag har en "moppemotorväg" utanför min lya passerar ca 7000 moppefuckon daily, ca 90%har hjälm men tamefan 50% har hjälmen uppskuten över skallen så integralen pekar rätt upp!!! :va :va Vaaa vaaa faan är meningen med det !??? Kan någon svara på det !!???

man vill vara badass?

Tre anledningar varför detta är korkat:

1. Det ser inte snyggt ut (tycker ens fjortisbrudarna det? :va ) och är inte bekvämt...
2. Eftersom hjälmen ej är fastspänd på korrekt vis räknas den som icke-existerande och du får böter.
3. Att ha hjälmen på det där viset hjälper fuck-all när man väl trillar, och är således inte en investering i skydd utan snarare en väldigt dyr huvudbonad.

Angående filmen så tyckte jag faktiskt att den förstördes av ditt avsaknande av ordentlig skyddsutrustning. Väldigt mycket moppefucko/jänkare (kanske samma sak?) över att köra i skjorts och t-shirt. Du har uppenbarligen talang, låt den inte gå till spillo genom att hamna i rullstol ;)

Så, nu har jag fått moralpredika lite. Ta det som ett tips, ärligt talat så skiter jag i om du vurpar å skrapar upp hela kroppen...

finns ett par moraltanter som måste gnälla då dom inte e lika duktiga som killen på filmen, ni får ut imorgon i det fina vädret å öva

Unidoc skrev:
2353213 Och möter man dom på kvällen så har dom inget lyse alls i gång på moppen.
Är det fär att vara ball eller? eller åtminstonde tro det iallafall....

Var vell inte allt för länge sedan man var moppefucko, och när jag körde moppe var det en självklarhet att stänga av lyset om man mötte en mc. Alla var så otrooooligt onödigt rädd för mc-polisen. That´s why :pannkyss !

Trådskapare: Häääärlig åkning, men är det inte svårt att stå upp hela tiden :S?
Och har du sattit bakbroms på vänster sida på styret?

abethebabe skrev:
2353148 han var ju för fan grymt duktigt:tummenupp en blivande G R, fursten borde plinga honom direkt:D

e det en yamma han kör eller:confused:

japp :)

Dominator-Rocks skrev:
2353088 Chip chip !

Jag har sett nån moppe film med wigetor förut!

Nån film där du slangade omkring på en MT5a tror jag :tummenupp

Skall bli kul o se denna !

jo de e jag som hade mt5a innan :)

Dominator-Rocks skrev:
2353168 :tummenupp GRYMT KÖRT !

Men för eller senare kommer du KLOTA rejält!

KÖP SKYDD !

haha jag har alla skydd.. men sommaren e varm å de va igentligen inte meningen att vi skulle filma den dagen.. men men :)

BigAir skrev:
2353442 Var vell inte allt för länge sedan man var moppefucko, och när jag körde moppe var det en självklarhet att stänga av lyset om man mötte en mc. Alla var så otrooooligt onödigt rädd för mc-polisen. That´s why :pannkyss !

Trådskapare: Häääärlig åkning, men är det inte svårt att stå upp hela tiden :S?
Och har du sattit bakbroms på vänster sida på styret?

njae de e rätt skönt när man får in rätt ställning :)
nepps har bara broms på foten.

Lurch skrev:
2353223 Riktigt skön! Lova att du fortsätter men snälla, använd skydd! Så här ser jag ut efter en vurpa i jeans förra veckan:

http://www.sporthoj.com/gallery/uploaded/120/bild_071b_copy3.jpg

http://www.sporthoj.com/gallery/uploaded/120/bild_072b_copy1.jpg

:s ajaj. ja jag har me slagit mig som bara fan när jag hade mopeden. men nu har jag inte slagit runt en gång på ett år (inte för att de e nån ursäkt) men jag hade tänkt börja ha de snart :)

Last edited:
Dominator-Rocks skrev:
2353200 Dagens ungdom !

Känn på den härdå !

Jag har hört att vissa moppefuckon i yngre tonåren fått för sig att polisen ej har tillåtelse att följa efter mopeder om "ungdomen" ej har hjälm på sig. Därmed sätter de hjälmen halvägs upp, oknäppt för att enkelt kasta den ifrån sig vid ev "polisjakt"...:hjälm

Wigetor skrev:
2351341 Titta och kommentera! :)

fan, nu ser jag att det e du! drack för många biror igår:) , vi väntar med spänning till du får köra lite större fordon, blir det en r6 när det blir dags för en mellis?

Fräänt, sån balans man bara kunde önska att man hade :D
Jag gillade det där hoppet in i en stoppie, tror inte jag sett det förut :tummenupp

Last edited:
Ang. att stunta på moppe så var jag på Street cars summer fest, eller vad den nu hette, förra helgen och såg uppvisningen av han som körde moppe. Han var ju grym! Han knäckte ju Sune (som också var där) vilken dag i veckan som helst!

abethebabe skrev:
2353810
Wigetor skrev:
2351341 Titta och kommentera! :)

fan, nu ser jag att det e du! drack för många biror igår:) , vi väntar med spänning till du får köra lite större fordon, blir det en r6 när det blir dags för en mellis?

njaa.. snarare motard.. men blir de nårra tusen över så köper jag en stunthojockså. :)

Grymt kört!!

Enda negativa var att det är lite för lång film när körningen är så pass lika hela tiden.

Köp dig en uppsättning crosskydd och ett par tjocka/rejäla crossbyxor så har du iaf ett skapligt skydd när du kvaddar. I dom där farterna är det ju kanske inte livsviktigt med skinnställ, men lite skydd är fint när man kanar på asfalten.

MackeNo1 skrev:
2354547 Grymt kört!!

Enda negativa var att det är lite för lång film när körningen är så pass lika hela tiden.

Köp dig en uppsättning crosskydd och ett par tjocka/rejäla crossbyxor så har du iaf ett skapligt skydd när du kvaddar. I dom där farterna är det ju kanske inte livsviktigt med skinnställ, men lite skydd är fint när man kanar på asfalten.

haha jo jag har fått höra de om skydden nu :)
jag har alla skydd. å varför jag inte använde dom va att den dagen va de inte bestämt att vi skulle filma igentligen. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT