Film!

:va :va
The download limit has been reached for this file

Error
The link you have clicked is not available.

Kan du fixa till detta ??

Chip chip !

Jag har sett nån moppe film med wigetor förut!

Nån film där du slangade omkring på en MT5a tror jag :tummenupp

Skall bli kul o se denna !

Kill emAll skrev:
2352945 :va :va
The download limit has been reached for this file

Error
The link you have clicked is not available.

Kan du fixa till detta ??

japp nu e de fixat ;)

han var ju för fan grymt duktigt:tummenupp en blivande G R, fursten borde plinga honom direkt:D

e det en yamma han kör eller:confused:

Last edited:
:tummenupp GRYMT KÖRT !

Men för eller senare kommer du KLOTA rejält!

KÖP SKYDD !

Du får en 8:a för din körning, 7 för det lite mer udda musikvalet (som var bra) till videon, 1 för bristen på skyddsutrustning (dagens ungdom..) och 6 för klippningen på videon. Kör på mer varierande ställen och sätt så blir det full pott nästa gång.
Ut i skogen på bakhjulet, flyg över nått dike, använd fantasin. Det finns för många (och långa) bakhjulsåkningsfilmer (långt ord) för att man ska bli hänförd numera.

mickelin skrev:
2353181 Du får en 8:a för din körning, 7 för det lite mer udda musikvalet (som var bra) till videon, 1 för bristen på skyddsutrustning (dagens ungdom..) och 6 för klippningen på videon. Kör på mer varierande ställen och sätt så blir det full pott nästa gång.
Ut i skogen på bakhjulet, flyg över nått dike, använd fantasin. Det finns för många (och långa) bakhjulsåkningsfilmer (långt ord) för att man ska bli hänförd numera.

Dagens ungdom !

Känn på den härdå !

Jag har en "moppemotorväg" utanför min lya passerar ca 7000 moppefuckon daily, ca 90%har hjälm men tamefan 50% har hjälmen uppskuten över skallen så integralen pekar rätt upp!!! :va :va Vaaa vaaa faan är meningen med det !??? Kan någon svara på det !!???

Ojojoj klart imponerande,som sagt tidigare en ny Matti Tepsa!!:yoparty :bow
Men för allt i världen,ANVÄND SKYDD!!!!:ajjabajja Mupparna i USA kanske tycker att det är coolt utan skydd.......men inte här.Synd om du skulle skada dig!

Dominator-Rocks skrev:
2353200 Dagens ungdom !

Känn på den härdå !

Jag har en "moppemotorväg" utanför min lya passerar ca 7000 moppefuckon daily, ca 90%har hjälm men tamefan 50% har hjälmen uppskuten över skallen så integralen pekar rätt upp!!! :va :va Vaaa vaaa faan är meningen med det !??? Kan någon svara på det !!???

"-Det är jobbigt att sätta på sig hjälmen." Det var svaret jag fick när jag frågade ett moppefucko på förra stället jag bodde på. Hade ochså en moppeväg modell E4:an utanför fönstret. Tom jag fick spel på grabbarna som nötte utanför, trots att jag fortfarande kommer ihåg hur kul det var när jag själv körde moppe. Fyfan vad gammal jag känner mig nu...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT