Film: Vardagsåkning....

Jockwell skrev:
Varför inte ha hjälm på sig? :confused:

comi: kommer du ihåg det här? Var det typ McBudets 4:e soppatorsk på samma dag?

Nästan hjälm iaf :)

Bifogat

• freddie vs carlo.jpg
    freddie vs carlo.jpg
    18.8 KB · Visningar: 346
Go Film pöjkar ;)

Hamrén lär väl flippat utanför mcdonken. :D
Men på med krukorna när det går lite fortare, en sak i 10km/h, helt annan femma i 30km/h+

Sandstream, sorglig kommentar..

Riktigt bra film med mycket ös.
Fan va bra den var, mer sånt! :tummenupp

Robban W skrev:
comi: kommer du ihåg det här? Var det typ McBudets 4:e soppatorsk på samma dag?

Nästan hjälm iaf :)

Jag kommer ihåg när han fick soppatorsk på väg till SH-festen 2003. :D

Raid72 skrev:
Haha! DÅRAR! :tummenupp

Sköna klipp, bra editerat. Men kvalitetén var tyvärr så där. Varför MPG? Windows Media är mycket bättre och tar mindre plats. Sen verkar det som ni har blandat WideScreen läget med vanlig 4:3 bland klippen? Bilden åker in och ut på sina ställen... Deinterlace saknas.

Tja, några små punkter så där. Filmen var välgjord så extra synd på exporten.

Verkar vara många som tankar då det tog sin lilla tid... Runt 30kb/sec snittade jag.

Kör Hårt! :yoparty

/R

Måste försöka få mig en kurs i det där jäkla Premiere.. mycket jag skulle vilja veta hur man gör.. men men.. får försöka pilla mig fram :3freak .. Tackar för alla sköna kommentarer :tummenupp

D-MAN 660 skrev:
Måste försöka få mig en kurs i det där jäkla Premiere.. mycket jag skulle vilja veta hur man gör.. men men.. får försöka pilla mig fram :3freak .. Tackar för alla sköna kommentarer :tummenupp

Vegas är bättre/roligare:) samt lättare.

D-MAN 660 skrev:

Jag kan hålla en privat kurs, bara för dig mannen! ;)

Jag ska surra med Comi så får vi ut och åka någon dag snart. Skulle vara kul å ses...

Keep up the good work! :tummenupp

/R

oFFkeFF skrev:
Go Film pöjkar ;)
Hamrén lär väl flippat utanför mcdonken. :D
Men på med krukorna när det går lite fortare, en sak i 10km/h, helt annan femma i 30km/h+
Sandstream, sorglig kommentar..
Där sjönk du som en sten i mina ögon... :(
Du får väl sälja moppen, skaffa en retta och börna utanför donken du också, så slipper du vara ryggdunkare :3freak

sandstream skrev:
Du får väl sälja moppen, skaffa en retta och börna utanför donken du också, så slipper du vara ryggdunkare :3freak

Ja, jävlar. :3freak

sandstream skrev:

Som tur väl är, bryr jag mig inte det minsta hur jag ser ut i dina ögon, för man får leta länge för att hitta någon mer pretantiös skitsnackare än du.
För att koppla ihop det med IRL-tråden, kan man ju bara hoppas att du inte är lika tråkig i verkligheten...

Har ni något otalt med poliser eller?
Gissar att dom inte är så förtjusta i er i alla fall :D

Tur att man inte har en hoj i samma färg som era och bor i Stockholm för polisen lär väl skjuta skarpt när dom ska stoppa en.

Verkar vara ett hej vilt lånande av hojar kors och tvärs. Vems hoj är vems, vet ni det själva?

WestW skrev:
Verkar vara ett hej vilt lånande av hojar kors och tvärs. Vems hoj är vems, vet ni det själva?

å då skulle du veta hur det är med skinnställen... ojojoj

Last edited:
Bra där! Men skippa de billiga effekterna, bara jobbiga. Behöver ni hjälp med exporten ur Premiere så PMa så kan jag dumpa över settings.

oFFkeFF skrev:
Som tur väl är, bryr jag mig inte det minsta hur jag ser ut i dina ögon, för man får leta länge för att hitta någon mer pretantiös skitsnackare än du.
För att koppla ihop det med IRL-tråden, kan man ju bara hoppas att du inte är lika tråkig i verkligheten...
Så man är tråkig när man inte börnar utanför donken eller framför polisen? :rofl

sandstream skrev:
Så man är tråkig när man inte börnar utanför donken eller framför polisen? :rofl

Bäste herr Sandstream, du är då sannerligen inte forumets främsta ess på att kläcka fram bra argument.
Fast med tanke på att du är inne och muppar dig i var och varannan tråd så kanske du får kläm på det en vacker dag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT