sandstream
Guest
Sorgligt att se... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jockwell skrev:Varför inte ha hjälm på sig?![]()
Robban W skrev:comi: kommer du ihåg det här? Var det typ McBudets 4:e soppatorsk på samma dag?
Nästan hjälm iaf![]()
Raid72 skrev:Haha! DÅRAR!![]()
Sköna klipp, bra editerat. Men kvalitetén var tyvärr så där. Varför MPG? Windows Media är mycket bättre och tar mindre plats. Sen verkar det som ni har blandat WideScreen läget med vanlig 4:3 bland klippen? Bilden åker in och ut på sina ställen... Deinterlace saknas.
Tja, några små punkter så där. Filmen var välgjord så extra synd på exporten.
Verkar vara många som tankar då det tog sin lilla tid... Runt 30kb/sec snittade jag.
Kör Hårt!![]()
/R
D-MAN 660 skrev:Måste försöka få mig en kurs i det där jäkla Premiere.. mycket jag skulle vilja veta hur man gör.. men men.. får försöka pilla mig fram.. Tackar för alla sköna kommentarer
![]()
D-MAN 660 skrev:Måste försöka få mig en kurs i det där jäkla Premiere.. mycket jag skulle vilja veta hur man gör.. men men.. får försöka pilla mig fram.. Tackar för alla sköna kommentarer
![]()
Där sjönk du som en sten i mina ögon...oFFkeFF skrev:Go Film pöjkar
Hamrén lär väl flippat utanför mcdonken.
Men på med krukorna när det går lite fortare, en sak i 10km/h, helt annan femma i 30km/h+
Sandstream, sorglig kommentar..
sandstream skrev:Där sjönk du som en sten i mina ögon...
Du får väl sälja moppen, skaffa en retta och börna utanför donken du också, så slipper du vara ryggdunkare![]()
sandstream skrev:Där sjönk du som en sten i mina ögon...
Du får väl sälja moppen, skaffa en retta och börna utanför donken du också, så slipper du vara ryggdunkare![]()
Om jag minns!Robban W skrev:comi: kommer du ihåg det här? Var det typ McBudets 4:e soppatorsk på samma dag?
Nästan hjälm iaf![]()
WestW skrev:Verkar vara ett hej vilt lånande av hojar kors och tvärs. Vems hoj är vems, vet ni det själva?
Så man är tråkig när man inte börnar utanför donken eller framför polisen?oFFkeFF skrev:Som tur väl är, bryr jag mig inte det minsta hur jag ser ut i dina ögon, för man får leta länge för att hitta någon mer pretantiös skitsnackare än du.
För att koppla ihop det med IRL-tråden, kan man ju bara hoppas att du inte är lika tråkig i verkligheten...
sandstream skrev:Så man är tråkig när man inte börnar utanför donken eller framför polisen?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |