Film: Vårkänslor i Uddevalla!

haha, man kan ju inte göra annat än att tycka synd om dem ^^

Aja, lätt! Våren är ju här nu! :tuttar

Haha nää om vi ses imorgon som vi har planerat så lär vi nog träffa massa moppefuckon framförallt om vi kör hit så ska du få se på alla 92or som nyss har skaffat moppe jääflar villket gäng de är! När jag och polan körde idag så körde vi fram och låg brevid dem och det roliga va att 2 av de 11 grabbarna som körde hade sagt att deras moppar gjorde 120 me deras nya 13 drev fram sen så när de låg och maxxade så låg vi brevid i 85 :D

AJa vi hörs av imorgon :tummenupp

HAHAHHAHA, uddevalla ör mindre än det ser ut alekzkzkzkz :D

:Bugar :Bugar

Hahahaha.. Jo för h-e... Var ju en jävla glad överraskning när man snubblade över lite SH-folk på festen. :D

Uddevalla kändes däremot jävligt stort när jag lämnade efterfesten vid 05:30.. Var hemma runt 07:00.. :confused:

Hahahaha.. Jo för h-e... Var ju en jävla glad överraskning när man snubblade över lite SH-folk på festen. :D

Uddevalla kändes däremot jävligt stort när jag lämnade efterfesten vid 05:30.. Var hemma runt 07:00.. :confused:

haha, ajjemen =D Trevligt med lite hojsnack ;P haha, vafan gjorde du då egentligen? ^^

haha, kan nån texta?:confused:

haha, fan va ball! alltid lika roligt...

likande idag..va nästan hemma efter en liten runda..ska precis in i en rondell, så möter jag några sånna som typ typ räcker finger..jag lackar fan, och kör efter dem.ligger och maxxar..haha, gick i 65:rofl:rofl

2842280 haha, kan nån texta?:confused:

haha, fan va ball! alltid lika roligt...

likande idag..va nästan hemma efter en liten runda..ska precis in i en rondell, så möter jag några sånna som typ typ räcker finger..jag lackar fan, och kör efter dem.ligger och maxxar..haha, gick i 65:rofl:rofl
Maxar inte din mer än 65? :3freak :tungan

riktigt nice ;D men undrar hur mycket du fick ge för gasgas:en? Och va du fick ge för den?

är oxå ute efter en men finns ju inga på blocket :(

Jag gav 37 för den. (säger de ti filmen men kanske svårt att höra :rolleyes)
Sjuukt bra pris för en så grym hojj :)

Nahh dom är ju inte vanliga precis.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey