Film: Vårkänslor i Uddevalla!

Haha ja, vi försökte klämma hur han det men han bara tjötade om hur fin min GG var etc.:rolleyes:

Nämen vi får läxa upp dom i somamr =)

haha, han svarade inte, men de flesta andra fuckona häromkring säger att deras moppar med effektrör går i 130 ungefär :näsblod

Som här tydligen går deras urpluggade moppar i 110 osv helt otroligt liXXOM:D

Grappy vi får höras någon dag snart de blir för jefla gött väder i helgen och nästa vekca:tummenupp

Sjysst film... Snygg GG... Men d där me moppefuckot e ja den enda här som inte har träffat ett som påstår att deras moppe går 220 i 1an??

Som här tydligen går deras urpluggade moppar i 110 osv helt otroligt liXXOM:D

Grappy vi får höras någon dag snart de blir för jefla gött väder i helgen och nästa vekca:tummenupp

haha, man kan ju inte göra annat än att tycka synd om dem ^^

Aja, lätt! Våren är ju här nu! :tuttar

Sjysst film... Snygg GG... Men d där me moppefuckot e ja den enda här som inte har träffat ett som påstår att deras moppe går 220 i 1an??

Ja. :näsblod

Last edited:
Herregud... Man blir ju inte måttligt sugen på att ta ut RS 125:an.. Får stilla mitt varvberoende med fiddyn tills man tar kortet.

Bara jag som tycker det doftar 125cc gruppåka i Uddevalla till sommaren? Hoho

haha :D

Blir bara mer o mer i Uddevalla som kommer ur garderoben så det blir la till att köra i sommar =)

Herregud... Man blir ju inte måttligt sugen på att ta ut RS 125:an.. Får stilla mitt varvberoende med fiddyn tills man tar kortet.

Bara jag som tycker det doftar 125cc gruppåka i Uddevalla till sommaren? Hoho

Hade ingen aning om att det fanns någon med RS i u-a, vi kommer nog bli ett ordentligt 125cc gäng i sommar! =D

Last edited:
Alkzkz, är det du som har eller haft en RS50 som stod nerplockad på Stjernqvist Racing för typ 1 och ett halv år sen? För när jag praode där så stod den där och det är den enda jag har sett i Uddevalla:)

Alkzkz, är det du som har eller haft en RS50 som stod nerplockad på Stjernqvist Racing för typ 1 och ett halv år sen? För när jag praode där så stod den där och det är den enda jag har sett i Uddevalla:)

Haha.. Jovars, det stämmer bra det. Har inte fått tummen ur ***** och sålt den än. :näsblod

heheh, nice film,¨¨jag är mållös¨ sa en av er typ 76 gånger men annars var rätt kul!^^

Hahha ja gissar på att det var ericsson haha :D

Edit: Hörde det 3 gånger varav en var jag o 2 var Ericsson :tuttar

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...