Film: Vårkänslor i Uddevalla!

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
Tjeenare!

Idag var jag, Nicco & Clearups här på forumet ute & snackade lite i det underbara vädret, filmade även lite så slänger upp lite oseriöst depå-snack & några GasGasGasres ;)

ambitiosmcbb6.jpg

Länk: http://sporthoj.years2.com/Varflumm.wmv

Hahahhaha, fyfan va ful filmen blev :D
Klart att man blir glad av vår asså, det märks. Suttit inne o häckat heela vintern, dte är om kossor som släpps ut på grönbete liksom.

Lär ju bli "LOL stämplad" för livet nu haha men roligt är det :D

Bra jobbat Grappy! :tummenupp

Hahahhaha, fyfan va ful filmen blev :D
Klart att man blir glad av vår asså, det märks. Suttit inne o häckat heela vintern, dte är om kossor som släpps ut på grönbete liksom.

Lär ju bli "LOL stämplad" för livet nu haha men roligt är det :D

Bra jobbat Grappy! :tummenupp

haha, vi bjuder på oss själva vafan =D Bara att hoppas att alla andra förstår ironin och inte är för seriösa =D

:rofl :rofl

HAHA "SÅE...MADASS HON JU FALLER PLADASK SEN"!! :rofl :rofl :rofl :rofl

Lätt nya signaturen! :yoparty :rofl

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! :rofl :rofl

Meeeen....det såg skönt ut :) Hur varmt va det? :)

Last edited:
HAHAHAHA ni körde typ 45 sec och pratade resten! Fan vad kul det var med moppe pojkarna! RoLLeR style!

haha mjo det va inga större reees, men det jag har o skylla på är att den var kall:rolleyes:

Sedan så få rjag den inte att gå riktigt riktigt heller... Men det sitter iof fel stift i men det ska la inte ha så jätte stor verkan.

Fan va skönt! :tummenupp Jag körde igår och frös satan om halsen :3freak Hoppas på varmare väder i helgen! :yoparty

Ah, har kört ca 25 mil nu när det har varit så jäävla nice väder, det är huur skönt som helst fast man fryser mycket om halsen & fingrarna asså =O men men, så fruktansvärt underbart att den långa mörka vintern är över! :tummenupp

här är det ganska varmt men blåser som ett as...och utan körkort är man.. det var fan bättre att miton inte var klar för nu vill man köra ännu mer än när den var isärplockad:P:P

här är det ganska varmt men blåser som ett as...och utan körkort är man.. det var fan bättre att miton inte var klar för nu vill man köra ännu mer än när den var isärplockad:P:P

vet hur det känns :(
jag vill plocka isär den för att slippa lite ångest

Haha vilket moppefucko! "är de en tvåtaktare?" :rofl (fan han hade samma ringsignal som jag)

Annars vare la gött eller hur ni säger.

(Nico gasa lite innan den sotar igen ;))

Hahaha grymt:tummenupp
Har en lika dan hemma(fucko alltså(min bror)) med likadan moppe det snacket känner man igen.....
Vari uddevalla var ni nån stans? kände inte igen det riktigt.

öö res va det ju, men inga gasres iaf :va

:pannkyss

Hahaha grymt:tummenupp
Har en lika dan hemma(fucko alltså(min bror)) med likadan moppe det snacket känner man igen.....
Vari uddevalla var ni nån stans? kände inte igen det riktigt.

haha, jag kan lova dig att han som stannade är knappt ett fucko om man jämför med de andra häromkring.. helt sanslöst :näsblod

Det var i Herrsta, Nicco & Clearups har inte körkorten ännu och bor precis bredvid så de drog ut hojarna lite bara :)

Last edited:
HAHAH :yoparty

fet film :)

hörde jag rätt? skulle "niklas och dom" lacka sönder? haha
ifallfall inte jag :)
roligt vare haha 4-t as :rofl

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra