Film: Underground Racing Pite - Unleashed 2004

• Thread starter Thread starter Noc
  • Start date Start date
73% klar så skulle ja sova å stängde internet å så börja datan cepa å stängde allt. å nu kommer ja inte in på sidan

5 timmar här.. 20kb/sekunden :gnissla

grym rulle, mkt underhållande, bra klipp, bra musik å så men.. var fan e sporthojarna!?!?!?! mer sånt i nästa så har ni en guldrulle :tummenupp

Scheeeeeeeeeeeeeeeeeeisse!
Riktigt bra kört grabbar! Och en enorm eloge för klippandet och musiken!
Skön blandning hela tiden och snygga övergångar. Jag ser att detta tagit tid. :)
Kanon!!!
:tuttar :tuttar :tuttar

Får ställa mig i raden av beundrare,bästa på länge!! :tummenupp
hä sko vará pitpojka om hä sko wal na!!!

Mell skrev:
Piteborna är duktiga på bakhjul...
Minns när man var hem för kanske 2 år sedan på sommaren. Då var det en kille på moped i Hortlax som körde bakhjul genom hela byn morron till kväll. Ruskigt säker på moppen va han.

Bara så du vet så är det han. Han hade en slö MT som han weela hur långt som helst med. sen hade han en låg gammal 80 kubikare som han weela hur mycke som helst med också.

Nu har problemet med webservern löst sig, dock så ligger filmen fortfarande på Norrland. Problemet är att deras server blir väldigt belastad, iaf nu i början, så dom vill ta bort den därifrån, så om nån vet vart man kan få tag i en server att lägga filmen på så får ni gärna höra av er.

Jag rekommenderar er som vill tanka den nu att i första hand välja DC, det går fortare för er, samt att belastningen på Norrland blir inte så stor.

Men som sagt, nu funkar sidan iaf, om nån vill kolla lite bilder eller så.

//J

Jag ska då inte klaga, tankar i 1014kb/s :tuttar
Den vart klar på, ja, 5-6 minuter...
nu ska jag titta :banana

Ny 100mbit mirror har lagts till...

Jävligt bra film!!! :näsblod
Gör det som man varken SKA eller KAN göra med cross :tungan :yoparty
Keep on, fler filmer :yoparty

Fasen då... här snackas det om ca 1000 kb/s när folk tankarfilmen, så sitter jag och tråkar i 78 kb/s.

Jäjä, men den verkar ju iaf bra om man läser allas inlägg så den är nog värd väntan! 35 min kvar till en liten stunds glädje!

Någon som känner för att skänka mig en Honda CR 250? :)

*/ ?>
Back