FILM: tvålen goes ROGUE

Filmen var väl helt okej, skillade wheelies!:tummenupp men som sagt, skulle vilja se mer av RGF!! :)

Jag diggar dina filmer till 150%, om jag skulle göra film skulle du gärna få redigera den :yoparty

Din "moppe" Malaguti Phantom F12 100cc är den trimmad på nått sätt eller är den helt orginal? Gasreste lite lätt där :)

AntiAntonAnt skrev:
2532684 Små svårt att komma upp på något annat sätt med en scooter :rolleyes:
Svårt att komma upp på bakan med en scooter om den inte gasreser? Jag kan komma upp på bakan med min kompis Speedfight 2 50cc OCH DEN ÄR STRYPT!:4skrika Bara att rycka och gasa :)

ZaraxZ skrev:
2533683 Svårt att komma upp på bakan med en scooter om den inte gasreser? Jag kan komma upp på bakan med min kompis Speedfight 2 50cc OCH DEN ÄR STRYPT!:4skrika Bara att rycka och gasa :)
158kb/s

Fan jag tror jag har åkt förbi dig och en poler till dig när ni stog still!

Föresten du prata inte med nån som hade en skuren tm vid Svininge lanthandel? i slutet av sommarlovet.

Micke_RS skrev:
2531870 Filmen var väl helt okej, skillade wheelies!:tummenupp men som sagt, skulle vilja se mer av RGF!! :)

Jag diggar dina filmer till 150%, om jag skulle göra film skulle du gärna få redigera den :yoparty

Tackar! Jag får väl göra en filmtråd och lägga upp allt jag gjort eller nåt sånt... :pannkyss

ZaraxZ skrev:
Din "moppe" Malaguti Phantom F12 100cc är den trimmad på nått sätt eller är den helt orginal? Gasreste lite lätt där

Nope, den är heeelt orginal.

prulle skrev:
Fan jag tror jag har åkt förbi dig och en poler till dig när ni stog still!

Föresten du prata inte med nån som hade en skuren tm vid Svininge lanthandel? i slutet av sommarlovet.

Jaaaså... Eh, nope det har jag inte... vad jag vet iaf... :näsblod

tvålen skrev:
2533943 Tackar! Jag får väl göra en filmtråd och lägga upp allt jag gjort eller nåt sånt... :pannkyss

Nope, den är heeelt orginal.

Jaaaså... Eh, nope det har jag inte... vad jag vet iaf... :näsblod
k för de stog en blå scooter så det KUNDE vart du :tungan.

Lundgren skrev:
2531423 Ahahahaha Suckers... 115mb/sek :rofl:lol:rofl :3freak

Edit. Just ja kommentar kanske du vill ha. Tja vad ska man säga, hojen var ju inte direkt som rgf:en men en del fina stunt var det. Men du är fortfarnade grym på redigering :tummenupp

cirkus 300 tankar jag i:yoparty.

kanske lite efter men men

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti