Film: Trailer # II, "Moments of fun". Mkt sol,mkt motor,mkt rök! Se och njut.

Men... killarna som börnade va ju stuntoholics! (Matti, jompa & björn)

Trodde det skulle vara nåra lokala förmågor från norr eller nåt.

För mycke 4hjuligt. :D

/Lucky9

Lucky9 skrev:
Men... killarna som börnade va ju stuntoholics! (Matti, jompa & björn)

Trodde det skulle vara nåra lokala förmågor från norr eller nåt.

För mycke 4hjuligt. :D

/Lucky9

Finns de grabbarna här på forumet????

Det blir ännu mer 4hjuligt. ;O)

tankade filmen för några dagar sen,vad ska jag spela den i för spelare??
mackan

Haha va kul! Hoppas ni gillar filmen.. ;) Xtra cred till Jompa för tokvarvningarna.. Helt underbart =))

Twinner666 - Du lär ha en dvdspelare.. (nåt som kan visa svcd), typ Windvd, PowerDVD.. Eller om du har rätt codec så kan du spela filmen i vanliga mediaplayer.

Annars kan jag rekomendera en tokbra spelare, "Elecard MPEG2 Player 2.1" Den spelar allt. (förutom .mov kanske).

skoteridioten skrev:
Haha va kul! Hoppas ni gillar filmen.. ;) Xtra cred till Jompa för tokvarvningarna.. Helt underbart =))

Twinner666 - Du lär ha en dvdspelare.. (nåt som kan visa svcd), typ Windvd, PowerDVD.. Eller om du har rätt codec så kan du spela filmen i vanliga mediaplayer.

Annars kan jag rekomendera en tokbra spelare, "Elecard MPEG2 Player 2.1" Den spelar allt. (förutom .mov kanske).

jag :bow o tackar.

jag har skickat ett pm till dig!

_______________ :squid

Last edited:
Det va ni som uppträdde på Supermotard Rm nu nyligen va?? Jag såg er, det var grymt :tummenupp

jompa skrev:

Kunde ni inte säga till att ni var i falun :whip :whip Redigering: Vad ni på nån form av uppvisning i falun? Det ringde nån till en polare som undrade om han kunde köra på falukalaset dom sa att han fick köra som han ville. Hoppa genom eld eller nåt ,snacka om koll..

Filmen förövrigt.. Tycker själv att den skulle bli bättre med vanliga klipp alltså inget kasst adobe effekt klipp. Men det är min åsikt annars helt ok mera film!!

Kännde igen motarden det är **** som kör :tummenupp .

Last edited:
Ylle skrev:

Filmen förövrigt.. Tycker själv att den skulle bli bättre med vanliga klipp alltså inget kasst adobe effekt klipp. Men det är min åsikt annars helt ok mera film!!

Kännde igen motarden det är **** som kör :tummenupp .

Appropå klippen.. Första gången som jag använder det.. Hjärtat=Jag darrade till som fan när jag flmade burnen, därför ville jag dölja det på nåt vis.. och varöfr inte med ett hjärta :rodnar

Andra klippet, en stjärna= Kunde inte motstå att slänga in en stjärna när drömbilen, en Saab tvåtaktare rullade förbi.. :rock

Sen använder jag Pinnacle Studio 8.... :p

skoteridioten skrev:
Appropå klippen.. Första gången som jag använder det.. Hjärtat=Jag darrade till som fan när jag flmade burnen, därför ville jag dölja det på nåt vis.. och varöfr inte med ett hjärta :rodnar

Andra klippet, en stjärna= Kunde inte motstå att slänga in en stjärna när drömbilen, en Saab tvåtaktare rullade förbi.. :rock

Sen använder jag Pinnacle Studio 8.... :p

Helt ok. När jag tänker efter så är det orginellt och det är ju bra. Du nu vill då jag se hela filmen :tummenupp

K-Man skrev:
Hur tycker du det funkar? Jag har Studio 7 och det är jä***gt buggigt. Svårt att rendera filmerna utan att det blir hackigt

Känner precis igen det och led av samma problem bra länge.

Sen skaffade jag s.8 och laddade hem en patch till det och nu funkar det kanonbra!
Ibland kan det dock få för sig att bara stänga ner sig mitt under redigering :skitdator:, men det kanske beror på vars från man har fått tag på programmet nånstans.... :rolleyes:

Kan ju vara grafikkortet som strular med sina drivare med.. Eller nån annan trevlig hårdvara som cdbrännare etc.. ;)

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back