Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lucky9 skrev:Men... killarna som börnade va ju stuntoholics! (Matti, jompa & björn)
Trodde det skulle vara nåra lokala förmågor från norr eller nåt.
För mycke 4hjuligt.
/Lucky9
skoteridioten skrev:Finns de grabbarna här på forumet????
Det blir ännu mer 4hjuligt. ;O)

skoteridioten skrev:Haha va kul! Hoppas ni gillar filmen..Xtra cred till Jompa för tokvarvningarna.. Helt underbart =))
Twinner666 - Du lär ha en dvdspelare.. (nåt som kan visa svcd), typ Windvd, PowerDVD.. Eller om du har rätt codec så kan du spela filmen i vanliga mediaplayer.
Annars kan jag rekomendera en tokbra spelare, "Elecard MPEG2 Player 2.1" Den spelar allt. (förutom .mov kanske).
o tackar. 
jompa skrev:![]()
______________![]()
Redigering: Vad ni på nån form av uppvisning i falun? Det ringde nån till en polare som undrade om han kunde köra på falukalaset dom sa att han fick köra som han ville. Hoppa genom eld eller nåt ,snacka om koll..Ylle skrev:
Filmen förövrigt.. Tycker själv att den skulle bli bättre med vanliga klipp alltså inget kasst adobe effekt klipp. Men det är min åsikt annars helt ok mera film!!
Kännde igen motarden det är **** som kör.
skoteridioten skrev:Appropå klippen.. Första gången som jag använder det.. Hjärtat=Jag darrade till som fan när jag flmade burnen, därför ville jag dölja det på nåt vis.. och varöfr inte med ett hjärta![]()
Andra klippet, en stjärna= Kunde inte motstå att slänga in en stjärna när drömbilen, en Saab tvåtaktare rullade förbi..![]()
Sen använder jag Pinnacle Studio 8....![]()
Hur tycker du det funkar? Jag har Studio 7 och det är jä***gt buggigt. Svårt att rendera filmerna utan att det blir hackigtskoteridioten skrev:Sen använder jag Pinnacle Studio 8....![]()
K-Man skrev:Hur tycker du det funkar? Jag har Studio 7 och det är jä***gt buggigt. Svårt att rendera filmerna utan att det blir hackigt
:, men det kanske beror på vars från man har fått tag på programmet nånstans.... |
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!