sandstream skrev:Om du så ska leva på knäckebröd den närmsta tiden så vill jag se dig där.
Vem ska jag annars hålla på i Rookie 1000?![]()
Tjat tjat....okejrå nu är tävlingen betald. Tyvärr är jag inte så snabb efter kraschen, men det kanske släpper till racet. Nöjd nu
Nu får du nån att heja på (om jag kvalar in...)
/Andreas

om du kommer på pallen