Film: Svensk backflipförsök med snöskoter!

God damn! :död
Han hinner nog tänka en HEL DEL under sin sprattlande färd mot...marken.

[Akryl]*Amid skrev:
...

EDIT: Om jag sa AJ! på den första så vet jag inte riktigt vad jag skall säga om den andra... :angel

Håller han på sådär kommer han ju ALDRIG klara det.
Han får ju för tusan trycka ifrån och luta sig tillbaks lite tidigare.

Jag säger, lite mer fart, inte sååå brant som dom hade i slutet. Lättare i sadlen, när han lämmnar rampen så trycker han ifrån med benen och drar styret mot bröstet när han gjort det kryper han ihop själv.. Gör han så kommer det att funka..

AndySwe skrev:

Jag säger, lite mer fart, inte sååå brant som dom hade i slutet. Lättare i sadlen, när han lämmnar rampen så trycker han ifrån med benen och drar styret mot bröstet när han gjort det kryper han ihop själv.. Gör han så kommer det att funka..
'

Lätt för dig å säga :P

vad är det för fel på folk???? :kocko

Vegas skrev:
vad är det för fel på folk???? :kocko

Fel ???? :tummenupp ska man så ska man fan inte fega :D Bra försök Olov Johansson :tummenupp

Nu ska man bara försöka få in i huve på gsxr1100r å ketogan att så här ska en vurpa se ut :näsblod he he :hihi

Fyyy fan va fint...grymma grabbar... vi behöver fler "DareDevils" I vårt avlånga land :tummenupp :yoparty :yoparty

Ja jäklar vilken galning, han är ju inte i närheten av att klara det men någonstans ska man ju börja. Bara att hoppas att han inte landar under skotern för då kan det bli lite ont, typ resten av livet.

Herrejösses.. Hårsmån från att få några hundra kg snöscooter på skallen.

Fick en hemsk känsla i maggropen när man såg scootern komma ner, det där kunde lika gärna gått riktig jäkla illa

/B

fy fan vad sjukt... tycker inte om att se sånt.. grymt nära att få skotern över sig.. sjukt

AndySwe skrev:

MMMmm.... PERFEKT! ....var det så du gjorde när du voltade med en skoter eller?.... jla NOLLA! tror nog att kisen som provar har sladdat liiite mer än dig innan han testade :fatta! ... MEN tack vare dina ovärdeliga tips så kanske han klarar det nästa gång!!!!!! JIPPIE! :banana

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph