Film: Sthlms Motard-Maffia en vanlig onsdag

Jag kontrar med: 2,95 KB/sec
Näää.....Jag sitter inte på ett 28.8-modem.

Skön film!
Verkade gå bra med killen som körde av.. eller? Direkt upp på bakhjulet när han kom upp på vägen igen. Rätta takter!

Det var ingen "farlig"avåkning :tummenupp men visst blev man lite omskakad efteråt när vi fick upp hojjen och jag körde till rosenhill märkte jag inte ens att styret satt snett ,Riktigt snett.. :3freak :crash sen kommer tankarna tänk om jag fått möte !!,jag är så j*vla usel på att köra osv osv .pajade flytet den kvällen. inte bakhjulsflytet dock det kan inget rubba:D

Det var ingen "farlig"avåkning :tummenupp men visst blev man lite omskakad efteråt när vi fick upp hojjen och jag körde till rosenhill märkte jag inte ens att styret satt snett ,Riktigt snett.. :3freak :crash sen kommer tankarna tänk om jag fått möte !!,jag är så j*vla usel på att köra osv osv .pajade flytet den kvällen. inte bakhjulsflytet dock det kan inget rubba:D

Haha! Skönt att du har bakhjulsflytet kvar! :tummenupp

Vad behöver man för codec ?

Den funkade på jobbet men inte hemma, fast "råmaterialet" funkar fint.

Kan ni inte dra upp den på youtube? Grymt mycket skönare att se det där så man slipper sitta å tanka i 5000 år. Norges bredband är ungefär lika hett som trafikförsäkringsavgiften.

It'sa naaaice ^^
John du ska slicka asfalten, snabbare kan du x-P

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard