(Film) SoH Rocks!!!

jompa

FUCK THE POLICE! STUNT IS NOT A CRIME
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
ZX10R/ZX 636R -04
Jaha då kör vi en gång till http://www.stuntoholics.com/ under "clips" ligger en ny liten filmsnutt på 6,35 min. hoppas ni gillar den.

Till er som har brandvägg!! STÄNG AV DEN!!!! V-klicka på bilden. LYCKA TILL

Glöm att jag stänger av min brandvägg eller flyttar en dator till dmz för att se en film, koda om, koda rätt :p

Måste bara säga att du (Jompa) verkligen har blivit duktig och gjort stora framsteg. Kommer ihåg i början när du var "kass" på wheelies. Nu är det annat. Mycket imponerande

Det är inte så att jag säger att dom andra i är dåliga. För det är ni verkligen inte. Men som Matti visste man liksom redan att han hade potential för det hela.

Lycka till i framtiden och nästa år är minst en av er bland dom 10 bästa.

Liwa1 skrev:
Måste bara säga att du (Jompa) verkligen har blivit duktig och gjort stora framsteg. Kommer ihåg i början när du var "kass" på wheelies. Nu är det annat. Mycket imponerande

Det är inte så att jag säger att dom andra i är dåliga. För det är ni verkligen inte. Men som Matti visste man liksom redan att han hade potential för det hela.

Lycka till i framtiden och nästa år är minst en av er bland dom 10 bästa.
Tack du! det värmer. du om någon vet ju vilken soppa jag har varit på att "slanga" nästa är år målet bland dom tio :tummenupp

Va fan är det som händer!

Känns som ni börjar smiska duktig USA arse!

Så fett stuntat att det inte e sant.... sen e filmen helt vansinnigt bra klippt på alla sätt och vis! Jag e så impad att jag går till kylen, hämtar en folkis (äh, jag tar 2 på en ggn... 3) lutar mig tebax i kontorsstolen och avnjuter filmen nåra gånger till!!!

Jag älskar när filmen e synkad med musiken sådär. Är det Jompa som har klippt? Isf så ska han få en käftsmäll när jag träffar han. Jag ogillar konkurens!

Bästa filmen ni har gjort enligt min ödmjuka uppfattning.

5 baklsangskungar av 5 möjliga!!!

Såg er förra sommaren på någon Supermotardtävlig på barkaby. Blev imponerad redan då! Å så nu.. :Bugar
Keep up the GOOD work.

jompa skrev:
Jaha då kör vi en gång till http://www.stuntoholics.com/ under "clips" ligger en ny liten filmsnutt på 6,35 min. hoppas ni gillar den.

Till er som har brandvägg!! STÄNG AV DEN!!!! V-klicka på bilden. LYCKA TILL

Nice! :tummenupp

Gick utmärkt att ladda ner utan att stänga ner brandväggen.

Roller!!!!!!

Då far jag väl ta en käftsmäll FÖRLÅT MIG :huvet

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien