Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PiEn skrev:haha jo jag har åkt utan skinnställoch hade preciis samma hjälm som hon i filmen.. mitt inlägg var mest för att retas med trådstartaren din gringubbe
![]()

Lurch skrev:Alltså... Oansvarigt, är det verkligen det? Hon sitter väl där av egen fri vilja? I och för sig, jag skulle inte köra så om jag hade någon i dessa kläder bakpå men om hon inte vill så är det ju bara att säga nej?
Vem är ansvarig för hennes uppskrapade hud om de vurpar? Han som kör eller hon som klär sig så när hon ska åka bakpå? Är hon myndig? Det är klart, om man körde och vurpade skulle man nog ha skuldkänslor oavsett.
Jag har egentligen ingen åsikt utan vill bara höra vad ni tycker.
Den heter wings of a butterfly och den framförs av finska HIMred_ninja skrev:Vad heter den första låten i ettan???
bra rullar!!
DonDiego skrev:Tyckte det såg vackert ut...måste leta upp en likadan tjej tror jag![]()

zooL skrev:Måste vara det dummaste jag hört på länge..
Annars mycket bra film.
PiEn skrev:ja det är as läckert![]()

)Blir kanske inte några fler såna rullar iår eftersom våra hojar ser ut såhär efter helgens körning på gotland ring http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1596101&postcount=19Ben_Dover skrev:Du verkar ha skaplig koll på hojen![]()
fler såna filmer!!!!
(Nu ska jag kika på 2:an)
AAJ då... Men det gick bra med er, eller?GixxerJensa skrev:Blir kanske inte några fler såna rullar iår eftersom våra hojar ser ut såhär efter helgens körning på gotland ring http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1596101&postcount=19

Jag är jävligt kluven...en del av mig gillar det jag ser...jag sitter faktiskt och lutar mig med framför datorn, mumlar "bra spårval" mm
musiken är klockren, det ser helt enkelt JÄVLIGT roligt ut! Anybody see med burnin groovezooL skrev:Vad heter den där låten som är innan günter ?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |