Film sökes: Lelleveckan och tokvarvad vinröd retta

Men vafan, allvarligt talat.
Hur gamla e ni.

Det e ju hans hoj. Sådär har nog många av oss stått o plågat våra älsklingar. :P

Har för mig att jag har läst nånstans att killen på filmen fyllde på kylarvatten o körde med den i 2 år innan han sålde den, men tänk att det sitter nog nån som känner igen killen på filmen som den fd ägaren till sin hoj! :hihi

Men vafan, allvarligt talat.
Hur gamla e ni.

Det e ju hans hoj. Sådär har nog många av oss stått o plågat våra älsklingar. :P

Faktiskt inte, kan bara tala för mig själv - och jag tycker det är roligare att använda gasrullen när man kör bågen...men det är klart, vi är alla olika, och har nått olika långt upp på den dnastege vi blev utrustade med. :tummenupp

Skall det varvas sönder skall jag fanimig ha kul under tiden, att göra det "the moppefucko way" går fetbort.

/J

Har för mig att jag har läst nånstans att killen på filmen fyllde på kylarvatten o körde med den i 2 år innan han sålde den, men tänk att det sitter nog nån som känner igen killen på filmen som den fd ägaren till sin hoj! :hihi

Stämmer bra det, dagen efter fick den ny olja och kylarvatten. Sedan användes den ytterligare en sommar efter detta, gick mellan 1000-1500 mil till utan några problem iaf.

Herre jesus min skapare, sånna där jävla trisslottsskrapare borde förbjudas ägandeskap av motorcykel.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8