Firefly
Sporthojsnörd
Om jag vill ta en färdig film och sen kunna "dimma" t.ex. en regskylt i rörelse (alltså nån sorts trackerfunktion), vilket program är lättast resp. bäst då?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Firefly skrev:Om jag vill ta en färdig film och sen kunna "dimma" t.ex. en regskylt i rörelse (alltså nån sorts trackerfunktion), vilket program är lättast resp. bäst då?![]()
![]()
Tänkte nästan det. Var ju tvungen att pusha lite för mac bara... Tror att det finns sådana funktioner i Adobe After Effects. Men som sagt, jag har ingen aning vad som behövs om man använder Windows.Firefly skrev:shake var ju till mac. Jag har pc...
skaffa vegas 4 eller det finns nog en 5:a nu iofs.... Kanonprogram...Joshi skrev:Finns ingen liknande tutorial till studio 9??
Kolla runt lite på denna sidan och se om du kan hitta något.Joshi skrev:Finns ingen liknande tutorial till studio 9??
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|