Rundik
Tusenkonstnär
Filmade lite med min stillbildskamera så det är precis så där skakigt och hoppigt som det skall vara
. Fokuset ligger på team #53 men kan nog vara kul å se för alla
[YOUTUBE-ID]9UXM4QM4xIA[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]9UXM4QM4xIA[/YOUTUBE-ID]