Film REC Anderstorp 28/9 2008

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
VTR1000F, NSR125R
9 minuter film från i söndags. Finns det intresse för en dvd-kompilation med film och foton från säsongen 2008 (falken, torpet, mantorp, torpet)?. Isåfall kirrar jag det och lägger en torrent på ex.vis p-bajj för nedladdning och utbränning med tex. nero. Lite roligare kanske med bättre kvalite än ju-tuub.

[YOUTUBE-ID]Rik_eeU5r9Q[/YOUTUBE-ID]

Lätt...PM:a mig så fort det kommer på torrent!!:tummenupp

Jepp då var det färdigt !. kom lite motocross-sm och enduro imellan som gjorde att det drog ut på tiden. Ca. 2 timmar blev det, jag gjorde ett bildspel i slutet på varje film med foton som jag tagit på tävlingarna. Ladda hem och bränn med nero, gjorde en .nrg fil av dvdn, ca 4gb. Jag seedar lite sporadiskt nu i veckan på kvällarna och låter det gå hela helgen sen. Änny pråbblämms så pm:a mig:tummenupp

http://thepiratebay.org/torrent/4443864/REC_2008

Jepp då var det färdigt !. kom lite motocross-sm och enduro imellan som gjorde att det drog ut på tiden. Ca. 2 timmar blev det, jag gjorde ett bildspel i slutet på varje film med foton som jag tagit på tävlingarna. Ladda hem och bränn med nero, gjorde en .nrg fil av dvdn, ca 4gb. Jag seedar lite sporadiskt nu i veckan på kvällarna och låter det gå hela helgen sen. Änny pråbblämms så pm:a mig:tummenupp

http://thepiratebay.org/torrent/4443864/REC_2008

Lysande, ska genast hem och ladda ner :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP