Film: PotatoesMC Onsdag!

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
Med och av undertecknad...


En av mina bättre filmer om jag får säga det själv!


En typisk onsdag med PotatoesMC. Dvs fortåka, bus och glada tilltag... :yoparty
http://hem.spray.se/ktjtest/WDay.wmv 62Mb 5:30min [Right Click / Save as...]

Tack till Fred för utrymme! :tummenupp


Screenshots nedan.


Kommentarer är alltid välkommna...


/R
 

Bifogat

  • wday.gif
    wday.gif
    41.8 KB · Visningar: 2,668
Last edited:
Tankar jag med 1.10Mb/s.....
Lugn komentarerna kommer nu när tankning och kollande är färdigt ju :pannkyss .
Alltid kul med bus. ser lätt ut när han med Bladen burnar men det är fan inte lätt i verkliga livet :tummenupp :yoparty
 
Last edited:
Kul att ni tankar, men snälla... Spamma inte tråden med vilken hastighet ni får.

Filmen får ni gärna kommentera dock! :tummenupp


/R
 
Tja!

Mkt tervlig film dock kunde musiken börjat redan vid sveav. klippet Sen så vill jag se mer av sådan som var filmat från boggesund mkt najs kul o se hojarna från sidan av vägen. :)

Sen var väll inte musik snutten så bra men smaken är som baken... :arsele

Puss o hej
:squid
 
Såg mig själv längst till vänster på donken.... han gjorde en miniburn vid rödljuset sedan.

Kul med folkliv på film! Bogen bra, lite långa avsnitt från Skogskyrkogården kanske.

Bra mix av hoj och folkliv.
 
Kul klipp med bra variation. :tummenupp

Ni verkar ha skoj på era onsdags träffar iallafall, synd bara att den där stan har nått emot mig(händer alltid nått jävelskap när jag är där) annars hade det vart kul att va med nån gång.

Kör hårt och fram med mer film. :banana
 
Stundtals riktigt underhållande, men tyvärr lite för mycket poser:s, för min smak. :) Den får en 3,5 av 5 möjliga.
 
Det är nåt speciellt med potatisrullar.

Olika kameravinklar och kortare klipp gör susen.
Man bli körsugen.


Sen är det förstås vansinnigt och omoraliskt och allt sånt.
 
Tack för alla positiva kommentarer!


Murra - Svårt att argumentera kring kreativa verk. Kanske inte den bästa musiken men väldigt passande och det var därför den började och slutade där den gjorde. Bra med konstruktiv kritik. :tummenupp


BadToy - Visst är det! :yoparty


Boffen - Det är inte programmen som har så stor betydelse, men eftersom du frågar: Adobe Photoshop CS, Adobe Premiere Pro och Adobe AfterEffects 6.5.


/R
 
Jo visst, tänkte bara att det var lite tyst när kameran går över sveav t.ex. :)

Men trevligt med film och snyggt filmat o klippt så jag ser fram emot fler filmer. Får väll försöka hänga med på ngn åkning oxo :D
 
Inte ofta man ser en av sina gamla pärlor på film... Den blir milt sagt använd nu jämfört med när jag hade den :näsblod

//@
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top