Film på början av säsong 2011 i Stockholm

Nog för att biltermometern visade 7C vid lunchtid idag, men det får nog allt regna bort lite salt och annan skit först. Kör man XT660 så börjar sommarsäsongen när man kränger av dubbdäcken. Vi som kör normala hojar får snällt vänta ett tag till.

Dubbdäck, vad är det? Jag tror det sitter sånna dära Pirelli Diablo Rosso på min moppe ;)
För övrigt kan jag säga att jag påbörjade pendelsäsongen i februari förra året, med en CBR F2... Så du är nog bara kinkig :tuttar

Mycket angenäm video, man blir ju inte lite sugen på att ta sig en repa när stan dessutom, dagen till ära, badar i sol.

Jo! så är det nog. Frysa har aldrig varit ett nöje. +10C vill jag ha i alla fall. Vid stark sol kan +8C räcka.

Själv tänkte jag ta lite omvägar hem idag, men den som är kinkig blir utan :arsele

hehe

Nästa runda!

nästa runda ser ut att infalla under nästa helg 19-20 Mars!

Jag och Tiger funderar stark på att eventuellt ta oss ut till Rosenhill via de större vägarna för att visa dem att säsongen är igång! Men rundan kommer nog se hyffsat lik ut som den vi tog i lördags!

Så se till att haka på denna gång för ni vill inte missa den:arsele

Så när blir nästa runda då? Fick liv i nyförvärvet sent igår kväll (efter en hel del svärande över det mindre än perfekt passande feltema batteriet) och fimpade busskortet i papperskorgen idag. taggad som fan :yoparty

Så ska det låta!!:tummenupp La upp info om när nästa runda planeras!:banana

Mycket angenäm video, man blir ju inte lite sugen på att ta sig en repa när stan dessutom, dagen till ära, badar i sol.

Tack :) Min fråga till dig... Vad hindrar dig? :va

Ut och åk och stilla begäret, du kommer må som en kung efter jag lovar!!!:yoparty

Last edited:
Nästa runda!

Jag och Tiger funderar stark på att eventuellt ta oss ut till Rosenhill via de större vägarna för att visa dem att säsongen är igång! Men rundan kommer nog se hyffsat lik ut som den vi tog i lördags!

Ni blir nog inte ensamma, framåt slutet på mars förra året såg det ut så här:
rosen.jpg
Stor risk att jag tar mig dit med om det inte har fallit 50cm snö igen :D

Nästa runda!

Så ska det låta!!:tummenupp La upp info om när nästa runda planeras!:banana

Tack :) Min fråga till dig... Vad hindrar dig? :va

Ut och åk och stilla begäret, du kommer må som en kung efter jag lovar!!!:yoparty

Jag är i göteborg den 19-20 :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet
och nu till slutet av veckan ser det ut att bli snö också :mad:

Ni blir nog inte ensamma, framåt slutet på mars förra året såg det ut så här:
View attachment 330346
Stor risk att jag tar mig dit med om det inte har fallit 50cm snö igen :D

Åhh det vore ju trevligt med lite sällskap! :) vore ju nice om det var så många hojjar där:tummenupp

Klart du ska med:wiggle

Snygga klipp o roliga vägval. Fjollträsk är ganska coolt ändå.

Tack så mycket :) Jag ville få videon kort och intressant än lång och tråkig, hatar filmer med för långa klipp, speciellt nu när vi mest körde motorväg...

Men det var en underbar runda även fast det mest blev motorväg, att få höra ljudet eka i tunnlarna gav en gåshud!!

Ja visst är vi lite coola här i storstaden:yoparty

Har ni åkbart underlag ännu?

Jag är i göteborg den 19-20 :huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet
och nu till slutet av veckan ser det ut att bli snö också :mad:

Ajdå :( hmm vi får kolla vidare på datum som skulle kunna funka för alla parter:banana:banana

Last edited:
Ajdå :( hmm vi får kolla vidare på datum som skulle kunna funka för alla parter:banana:banana

Äh, inte ska ni ställa in en körning för det. Ni får helt enkelt se till att göra en till helgen därpå :D

Äh, inte ska ni ställa in en körning för det. Ni får helt enkelt se till att göra en till helgen därpå :D

Problemet är att jag jobbar varannan helg, annars hade vi kört redan nu till helgen igen!! så hade kunnat följa med också :krama

Men du får hänga på nästa runda efter nästa helgs runda :banana

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back