Film på början av säsong 2011 i Stockholm

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Jag och Beachmulle startade upp säsongen igår 5 mars så här får ni smakprov och inspiration ;)


[youtube-id]tmBnqa7ZSZ4[/youtube-id]
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
fantastico! Jag hade också velat ut och åka men där jag bor har vi fortfarande blankis hela vägan ut till the big road tyvärr.. Men fortsätter det vara bra väder så försvinner nog isen snart. Hah juste.. jag sparkade lite på rullgruset som kommit fram hos mig, jag överdriver INTE nu när jag säger att min väg har 2 cm+ grus på asfalten... den jäveln som sandar min väg ska fan sopa den på dirren.... inte okej att lägga på så mycket.. :/

Mer filmer tack grabbar :)
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Det var en underbar tur! :) Nästa runda hoppas vi få med oss fler som vill starta säsongen lite tidigare:tummenupp

fan nu vart jag också sugen på att köra 70 km/h i en tunnel!
ballt!

;)

Ljudet är gott i tunnlar:squid speciellt efter ett halvårs vilande:rolleyes:
 
Last edited:

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Gävle/Älvsjö
Hoj
CBR 1000 - 08
coolt, men jag skulle inte kunna tänka mig åka hojj ÄN, alldeles för mkt slask,salt,grus o is för att det skall vara roligt. Hur du än klär dig så fryser man ju lite, o det är inte njutning =)
gött film iaf!
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
coolt, men jag skulle inte kunna tänka mig åka hojj ÄN, alldeles för mkt slask,salt,grus o is för att det skall vara roligt. Hur du än klär dig så fryser man ju lite, o det är inte njutning =)
gött film iaf!

Känner inte igen det du säger riktigt:va vi hade torra vägbanor, på motorvägen är det inte speciellt mycket grus, dock är det ju salt men det spolar man ju av i garaget efter turen... solen värmde gott och så som jag klär mig så fryser inte jag när jag kör i dagsläget, och fan vad jag njöt av tredje turen för året:D

Tror mer att det handlar om inställning.
 

creare

Guest
Bra jobbat!:yoparty Såg skithärligt ut!
Vart man ytterligare mer taggad inför ens egna 1:a tur, samt ytterligare mer deppig för att det kommer dröja...
Bra ihopklippt också :tummenupp
 

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Falköping
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Har ni tvättat mumintrollet än? Han vart ju helt skitig vid 1.12! :)
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Bra jobbat!:yoparty Såg skithärligt ut!
Vart man ytterligare mer taggad inför ens egna 1:a tur, samt ytterligare mer deppig för att det kommer dröja...
Bra ihopklippt också :tummenupp

Härligt att man kan inspirerar någon :banana

Bara en tidsfråga innan du är på vägarna:tummenupp

Tack för det goda omdömet om klippningen!

Har ni tvättat mumintrollet än? Han vart ju helt skitig vid 1.12! :)

Uppskattas att även birollerna får uppmärksamhet! Tiger sköter om sitt mumintroll exemplariskt! Han har ju grymt bra utsikt för övrigt!:wiggle
 
Last edited:

benii

Gixxer
Gick med
13 May 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki Gsx-R 600 -04
Fan va kul att det är fler som är ute o åker nu, sj var man ute o körde en runda i dag måste säga att det var riktigt härligt:)
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Känner inte igen det du säger riktigt:va vi hade torra vägbanor, på motorvägen är det inte speciellt mycket grus, dock är det ju salt men det spolar man ju av i garaget efter turen... solen värmde gott och så som jag klär mig så fryser inte jag när jag kör i dagsläget, och fan vad jag njöt av tredje turen för året:D

Tror mer att det handlar om inställning.


haha inte för att låta tjatig men... Amen broder! Det finns inga problem, bara möjligheter! :yoparty
 

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Tycker man känner igen din hoj lite Tiger. Satt och surade som fan i bilen onsdags kväll vid 20:30 typ när det var mega-äckel-kö på centralbron mot söder/slussen och plötsligt dyker någon kämpe upp på en röd/rosa hoj liknande din och glider förbi mellan alla griniga bilar. Fy fan vad avundsjukan slog till!
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Tycker man känner igen din hoj lite Tiger. Satt och surade som fan i bilen onsdags kväll vid 20:30 typ när det var mega-äckel-kö på centralbron mot söder/slussen och plötsligt dyker någon kämpe upp på en röd/rosa hoj liknande din och glider förbi mellan alla griniga bilar. Fy fan vad avundsjukan slog till!

Hahahahahahhahahahaha :D:D

Helt rätt, det stog typ helt stilla å jag gled förbi alla sen så släppte det upp när jag kom fram till blåljusen typ :p Hehe jag kan förstå att avundsjukan slog till när du satt i en bil och inte kunda röra dig 1 meter medens jag lätt gled frammåt mellan bilarna :D :banana:banana
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top