[FILM] Onsdagsgazz 16/11

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Hej,
Nu e filmen klar inget super jobb med redigeringen men la inte för mycke kraft på de eftersom de inte blev den bästa kvaliten på natten och kameran kom i självsvängning..
som sagt jag vet filmen inte blir så bra men men låvar en hel del bättre till våren där jag redigerar bättre oså..blev bara att slänga ihopa den nu :tomten

Men ni kan iaf se att vi kör hoj :hihi

FILMEN: http://sporthoj.years2.com/Onsdagsgazzet_16-11-05.avi

Last edited:
CeltaniC skrev:

Håller på och renderar oså blev visst 800mb+ :huvet kom på att de kunde va gut och slänga in lite musik med..men har inte kollat hur musiken ligger nu.. :näsblod

Men men snart e den uppe....

Zenit: Det är för varmt :rolleyes: Men jag kan lägga upp lite bilder mitt under vintern när hojabstinensen är som värst för er ;) Förresten, ser att du har kåpor på din GS, har du större bild?

Ringo skrev:
Zenit: Det är för varmt :rolleyes: Men jag kan lägga upp lite bilder mitt under vintern när hojabstinensen är som värst för er ;) Förresten, ser att du har kåpor på din GS, har du större bild?

Har du hittat på nåt med din gs? jag e lite sugen på K&N filter och ett V&H 2-1 system, samt ev. nya fjädrar till fram fjädringen..

Zenit: Tja.. bara en liten vindruta/skärm som inte gjorde ett skit och får hojen att se fulare ut :) Annars gick pengarna till service, däck och grejer. Nu i efterhand är jag glad för att jag aldrig lade ut pengar på "trim". Tycker inte att det är värt att slänga ut pengar på sin förstahoj, som GS:en var för mig. Spara pengarna för din nästa hoj istället.

Bra GS-forum (ifall du inte redan har hittat den): http://www.gstwins.com/forum/

Ringo skrev:
Zenit: Tja.. bara en liten vindruta/skärm som inte gjorde ett skit och får hojen att se fulare ut :) Annars gick pengarna till service, däck och grejer. Nu i efterhand är jag glad för att jag aldrig lade ut pengar på "trim". Tycker inte att det är värt att slänga ut pengar på sin förstahoj, som GS:en var för mig. Spara pengarna för din nästa hoj istället.

Bra GS-forum (ifall du inte redan har hittat den): http://www.gstwins.com/forum/

Har samma tankar nu om att spara pengarna men eftersom jag inte får mellan kort från om 2 år dvs. jag kommer köra gsen minst 2 sommrar till så känns de som de hade vat kul ändå..sen nu hitta jag 2-1 + KN för ca. 3k

aja..blir nog inget men man kan ju inte låta bli att tänkta.. :hihi

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...