(FILM) onsdagsbus Nr2 :)

Haha! Mattes ego rulle...:tummenupp

Nu är det bäst man svarar långt och fint så man inte sållas till beundrarmassan utan "någon som faktiskt har något att komma med" eftersom korta svar sållades till "inbördes beundran".

gillar för det första titeln "vardagsmat" lite sådär kaxigt, sen att man får se bilder på hojen innan så man fokuserar helt på körningen sedan så man inte ens behöver fundera över vad det är för hoj.
kul och se en standupwheelie ifrån dig med!
Snyggt i solnedgången när det speglar sig i asfalten. Lite cowboykänsla.
övrigt snyggt kört.
och just det, jävla trevlig tjej du har, hälsa henne ifrån mig!

Nu är det bäst man svarar långt och fint så man inte sållas till beundrarmassan utan "någon som faktiskt har något att komma med" eftersom korta svar sållades till "inbördes beundran".

gillar för det första titeln "vardagsmat" lite sådär kaxigt, sen att man får se bilder på hojen innan så man fokuserar helt på körningen sedan så man inte ens behöver fundera över vad det är för hoj.
kul och se en standupwheelie ifrån dig med!
Snyggt i solnedgången när det speglar sig i asfalten. Lite cowboykänsla.
övrigt snyggt kört.
och just det, jävla trevlig tjej du har, hälsa henne ifrån mig!

JAHAAAA!! NU fattar jag vem det är :D Tjena! kul att du gillar den! Ska hälsa henne! :tummenupp

det e så gött att se mc film...mums..

finns inge bättre än vrida rulle film..

bra gjort gubbs..:D:yoparty

Nu är det hög tid att få några stoppies på film innan snön kommer.

Trevligt med lite fin film så här på kvällen!!! ni gör ett kompetent jobb:banana

Själv hade jag iofs kört nästan dubbelt så snabbt och längre på slangen samt även suttit på tanken medans:D:)

Kul me film, men det vore bra o du som filmar kunde hålla skiten på din sida av vägen.....

Nej då, allt är tillåtet :)

Kul att röra runt med stora sleven i den här häxkitteln emellanåt bara :tummenupp

Såg din hoj vid sveavägen igår. Snygg!

Egentligen är det ju ingen kittel av moral och sans, men denna handfull som jagar överträdelser att kommentera och banhjältar vars näst största uppgift i livet är att kommentera andras beteénde gör mycket väsen av sig.

:)

Filmproduktion är skoj, och de som lägger manken till brukar producera underhållning .. vilket såklart är uppskattat.

Den gamla kraschslampan byter look titt som tätt, den här gången blev den aldrig klar, åtminstone inte ännu ;)

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back