Film och bilder från TT 22/7

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Här är Teasern till en kommande större Film: ftp://sporthoj:kolv@cayle.homeftp.net/RoH TTeaser.wmv
Och här e lite Bilder:
rohyc.JPG

rohwee.JPG

rohwe.JPG

roht.JPG

rohyc2.JPG

rohyc3.JPG

Last edited:
Skit nice :tummenupp

ska försöka dra ut lite från samma TT med onboard cam som du kan klippa med kanske, har ca 60 min film från lite av varje.. återkommer :yoparty :yoparty

Det var ingen hög hastighet på linan filmen ligger på sitter o tankar filmen i 2.5 kb / sekunden nu.... västa 28.8 modemet ju :) Känns som man var tillbaka på amiga tiden o bbs baser :)

Härligt! vore gött om ni som har DV-band vågade låna ut dem och ni som inte har(gäller alla som pallar) skulle kunna bränna ut materialet på en skiva och ta med på en TT nån gång :)

Cayle's ftp... vi e för fattiga för o ha en egen :p
eller ja, vi har men detta va smidigare! ska fixa bättre till de större filmerna sen :tummenupp

Jag vill gärna se lite från Otees onboardcam från SRW när jag ligger framför.
Kan man få på skiva? :Bugar

kajlyl skrev:
Härligt! vore gött om ni som har DV-band vågade låna ut dem och ni som inte har(gäller alla som pallar) skulle kunna bränna ut materialet på en skiva och ta med på en TT nån gång :)

Hmmm funkar det för dig med Digital8 så kan jag kasta med det nästa gång typ allt att jag får dra in allt å bränna ner det på en skiva så får du klippa o klistra sen ....

ska vi nog kunna fixa!
vi börjar väl få några 100mb film nu, får bli lite till! sen bränner jag ut i svcd(DVD) med massa extramatrial ;)

Skutte skrev:
Hmmm funkar det för dig med Digital8 så kan jag kasta med det nästa gång typ allt att jag får dra in allt å bränna ner det på en skiva så får du klippa o klistra sen ....
har tyvärr inte kvar min 8kamera så jag kan inte läsa bandet, men kan jag få materialet på skiva hade de vatt kalas :D

kajlyl skrev:
har tyvärr inte kvar min 8kamera så jag kan inte läsa bandet, men kan jag få materialet på skiva hade de vatt kalas :D

OKI !! fixar vi till helt klart.. film vill vi ju ha :banana

tack, tack :)

Har fått invenstera i en 250gb extern hdd nu.... de 60 jag har på laptopen är sprängfyllda med nytt/gammalt material, o mer ska komma in! så jag ska försöka få lite kvalitet o kanske en 7-8min på nästa film :tummenupp

har en rätt simpel film typ 2varv runt SRW med Otee klar... tänkte göra en filmserie med ett, två varv från de banor vi kan! tror det kan finnas intresse för sånt! Srw o knutstop är klara o sen får jag sno lite klipp från er gotland film :p

Blir lite från Kinnekulle nu i helgen oxå.. =)

Nyheter
2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

Back