Film! Nytt FMX trick, SSG "Body Varial" !!

1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst.. Alla säger att, "fan, den där grabben saknar ju nåt!"
Jag ser det från det andra hållet.. De har nåt som vi vanliga saknar!

2. Backflips är inte tråkigt.. :tungan

3. Han ramlar inte! Dessutom sätter han idag Nacnac backflip. Även Nate Adams sätter SSG (superman seatgrat) backflip.

Sen.. Pastrana har ju en egen variant på G gällade det första tricket som vi diskuterar här..
Fast då hoppar han upp med hojen, släpper hojen, gör en frivolt, tar tag i hojen igen och landar. Eftersom han sätter den klockrent i sin stora "gummilåda" med BMX så dröjer det inte inte länge förns han sätter den på crossen...

Kolla in filmerna till höger här.. i "Winner 04" kan man skymta Pastranas Nacnac Backflip och i "IV" får man se Nate Adams SSG Backflip
http://www.redbullxfighters.com/mwin/index.html

skoteridioten skrev:
1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst.. Alla säger att, "fan, den där grabben saknar ju nåt!"
Jag ser det från det andra hållet.. De har nåt som vi vanliga saknar!

2. Backflips är inte tråkigt.. :tungan

3. Han ramlar inte! Dessutom sätter han idag Nacnac backflip. Även Nate Adams sätter SSG (superman seatgrat) backflip.

Sen.. Pastrana har ju en egen variant på G gällade det första tricket som vi diskuterar här..
Fast då hoppar han upp med hojen, släpper hojen, gör en frivolt, tar tag i hojen igen och landar. Eftersom han sätter den klockrent i sin stora "gummilåda" med BMX så dröjer det inte inte länge förns han sätter den på crossen...

Kolla in filmerna till höger här.. i "Winner 04" kan man skymta Pastranas Nacnac Backflip och i "IV" får man se Nate Adams SSG Backflip
http://www.redbullxfighters.com/mwin/index.html

Jasså han har försökt sig på det tricket igen, på sitt första försök till det tricket ramlade han i alla fall och tappade minnet... Han kom inte ihåg nåt av vad han gjort där, han vann :hihi

skoteridioten skrev:
1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst..
att dom inte nytjar alkohol kan du ju ta och glömmmmma fort. mike jones är RÄTT så glad i att fest som ex.

blom skrev:
att dom inte nytjar alkohol kan du ju ta och glömmmmma fort. mike jones är RÄTT så glad i att fest som ex.

Skulle vilja se nån vara rund om fötterna och sätta ens ett litet skittrick som en heelclicker... Lycka till.

Vad de sysslar med utanför sporten är ju en helt annan sak.

skoteridioten skrev:
Skulle vilja se nån vara rund om fötterna och sätta ens ett litet skittrick som en heelclicker... Lycka till.

så här skrev du:1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst..

klart som fan att dom inte är fulla när dom kör.

skoteridioten skrev:

"Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst.."

Tror jag inte på, alkohol går nog ner. Och det är väl klart som fan att dom inte super innan en show ?!

blom skrev:
så här skrev du:1. Dessa grabbar sysslar inte med varken sprutor eller alkohol, framför allt inte när de utför dessa stunst..

klart som fan att dom inte är fulla när dom kör.

Ok, My bad.. Jag menade naturligtvis inte så.

Jag blir bara så less på folk som tror att nån är a) En idiot, b) Drogad, bara för att man pysslar med nån form av extremsport..

skoteridioten skrev:
Ok, My bad.. Jag menade naturligtvis inte så.

Jag blir bara så less på folk som tror att nån är a) En idiot, b) Drogad, bara för att man pysslar med nån form av extremsport..
Ööh,lite humor från min sida bara.. :)

Det är väldigt roligt när de hittar på lite nya grejor som inte har med bakåtvolten att göra. Volten är ju helgrym och säkert skitsvår men det är lite väl mycket fokus på den just nu, tycker jag. :)

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back