Film, Nyaste från gokarthallen

ne funkar inte för mig heller, den andra gamla funka inte heller,

jag skulle kommit ner om det inte va så jävla kallt!, sist vi va nere va det -10 och cykeln blir helt stel. Dessutom hade jag is på slicksen dom första varven, snor halt e bara förnamnet!

monsterkeso skrev:
verkar som att det är knas med den servern åxå... :huvet

Nu har jag lyckats tanka ner ded...och vad säger man? Det var värkligen bara när jag kickade och när jag bromsade innan killen som vurpade ha haha
Bra filmat, kul

Mvh // Norris

No'rise skrev:
Nu har jag lyckats tanka ner ded...och vad säger man? Det var värkligen bara när jag kickade och när jag bromsade innan killen som vurpade ha haha
Bra filmat, kul

Mvh // Norris

Ja men denna gång blir de lite mer bilder på dig... nice stoppie måste jag säga... :yoparty

skön film.. men jag saknade motorljuden nått fruktansvärt.. men kanske blir lite brötit inomhus eller?

mvh robb

robb skrev:
skön film.. men jag saknade motorljuden nått fruktansvärt.. men kanske blir lite brötit inomhus eller?

mvh robb

Ja det väsnas något fruktansvärt där inne, grötar ihop sig och distar riktigt ordentligt faktist... /HEnkan

Det ser läckert ut!
Vi har en bana här i Hudiksvall som är större än denna som ni kör på och ca 520 meter lång inomhus men dock utan värme!
Vi har trott att den är för krokig och smal att köra stor hoj på , men det såg man på eran film att det gick alldeles utmärkt och köra motard där! :yoparty
Vår bana ligger mitt i stan på Kattvikskajen och ägs av Bikeport www.bikeport.se där finns karta över banan.
Efter era bilder måste vi prova och köra supermotard i hallen också! :tummenupp
Annars är det minimoto, pocketbike, miniquadard, minimotard och gocart som gäller nu varje helg! Mer bilder finns på www.hmck.se

Bifogat

• IMG_0212.JPG
    IMG_0212.JPG
    98.7 KB · Visningar: 60
sp2 skrev:
Det ser läckert ut!
Vi har en bana här i Hudiksvall som är större än denna som ni kör på och ca 520 meter lång inomhus men dock utan värme!
Vi har trott att den är för krokig och smal att köra stor hoj på , men det såg man på eran film att det gick alldeles utmärkt och köra motard där! :yoparty
Vår bana ligger mitt i stan på Kattvikskajen och ägs av Bikeport www.bikeport.se där finns karta över banan.
Efter era bilder måste vi prova och köra supermotard i hallen också! :tummenupp
Annars är det minimoto, pocketbike, miniquadard, minimotard och gocart som gäller nu varje helg! Mer bilder finns på www.hmck.se

Kul, det är bara att prova på... Filmar ni något??
Ska kolla länkarna. Tack /Henkan

Jag försöker ladda ner filmen nu igen för att polarna skall se hur kul det är men jag lyckas inte få ner filen!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT