Film: Moppefucko for life!

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Kan inte låta bli att dela med mig av denna fantastiska film!

Se så snygg frilla pojken har. Tillsammans med brillorna gör det honom oemotståndligt skräckinjagande!
Även ett lyckat hopp i senare delen av filmen som är värt att se

Pettax the movie

Jävlar vilken hårding :yoparty
:hihi

Sicken stjärna :hihi han kan ju inte haft moppen mer än ett par timmar den där dagen,eller så har dom lånat han från nån särskola

:dummer

Öh, varje gång han rycker frenetiskt i styret, vad vill han åstadkomma då ? Begrep inte riktigt .. :va

jag tror alla förutom killen som körde var oseriösa men killen som körde verkade vara en sån som faller lätt för grupptrycket och verkar vara en aning efterbliven eller nått ...

Grejen är ju den att livet som 15-åring med moppe är så jävla soft.. Man var säkert inte tokcool alla gånger man roligt hade man.

Låt barn vara barn och slutna gnäll!

steffo skrev:
2163783 Grejen är ju den att livet som 15-åring med moppe är så jävla soft.. Man var säkert inte tokcool alla gånger man roligt hade man.

Om vi slutade gnälla här på sporthoj så skulle det ju inte bli några nya trådar.

Fy fan vilken klockren rulle!

Jag kan inte sluta grava! :D

Muppen är ju klart värd en Oscar! Det var nog tur att ingen hade videokamra när jag lekte med min moppe för 14 år sedan...
Hade en kompis som gick att trissa till allt, vad hans DT fick lida...

Last edited:
steffo skrev:
2163783 Grejen är ju den att livet som 15-åring med moppe är så jävla soft.. Man var säkert inte tokcool alla gånger man roligt hade man.

Ungefär så. Jag har alltid undrat hur kul alla gnällkukar här hade när dom var 15. Allla som var med i filmen hade iaf jävligt roligt...

Att "vuxna" män letar filmer som gör att de kan kalla 15-åringar för töntar känns minst sagt .....töntigt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti