Film: Mitt bidrag till en Amerikansk 50 videotävling

Riktigt bra! Jag brukar vanligtvis tröttna väldigt fort på stuntfilmer, men här var det nya grejor hela tiden.. Mycket bra!

Grymt bra liten film! :yoparty

Riktigt bra redigerat också och bra åkt såklart. Det märks att det ligger mycket jobb bakom

KristianAE86: Yea, lite klent med rök bara :(

Limstift: Tack, vi försökte variera oss i tricks och sånt så att man inte tröttnar direkt.

Malmeqvisto och Fürstenhoff: Tack, det blir värre nästa år :D

MattE. skrev:
Nice, när blir det större hoj? :hihi

Tänkte precis samma sak.. gör det där på en stor hoj så är du ju i världsklass :yoparty

Är det svårt att göra stoppies med dom dära eller? Tänkte på att det inte fanns nå framhjulsbus.

BlueNote skrev:
Tänkte precis samma sak.. gör det där på en stor hoj så är du ju i världsklass :yoparty

Är det svårt att göra stoppies med dom dära eller? Tänkte på att det inte fanns nå framhjulsbus.

Nja, lite svårt med trumma. Men anledningen till att det inte var några stoppies i filmen var för att det var så satans halt där inne i parkeringsgaraget :D Kom på tredje plats på stuntchallenge på stoppietävlingen i mopedklassen, ändå hade jag sämst bromsar och segast hoj :D 24.5 meter tror jag det var.

Riktigt bra film! Man vart ju riktigt sugen på att skaffa sej en liten rääääser hoj å leka lite på! :banana

Tankar för fullt!

Större hoj? ja ok! Men fiddy är ju fiddy så den MÅSTE du ju behålla!

I slutet på filmen gör du en....vet inte vad det ska kallas men standing highchair eller nåt sånt. Fick du hjälp att komma upp eftersom det inte var med på filmen? Lite nyfiken i fall man kan göra det på stor hoj :rolleyes:

Bra film. Fixa en stor hoj :tummenupp

Thomas

berglundracing skrev:
I slutet på filmen gör du en....vet inte vad det ska kallas men standing highchair eller nåt sånt. Fick du hjälp att komma upp eftersom det inte var med på filmen? Lite nyfiken i fall man kan göra det på stor hoj :rolleyes:

Bra film. Fixa en stor hoj :tummenupp

Thomas

Tricket heter unicycle, gjort många gånger förut. Kan lägga upp en film där du ser hur man kommer upp.

http://www.fiddy.se/filmer/unnii.wmv

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...