[FILM] Mest Matti

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Matti tog med mig på en skön stuntdag på Lunda förra veckan.
Jag tog med dv-kamran.
Så jag gjorde min andra (och tredje) film igår natt. (Det är ju askul! Timmarna bara går...)

Ge mig gärna tips och kommentarer, är ju en video-färskis som just har lärt mig komprimera filmerna :banana !

Första rullen är lite skakis och med både mig och matti (såklart mest med kung matti, jag smyger in några slangar).

http://www.xtc.se/matti_och_fredde.wmv

Andra rullen är bara med Matti.
http://www.xtc.se/matti.wmv

Smaklig måltid!

/Fredde

Snyggt filmat och redigerat faktiskt!

Åsså åkningen förstås :bow

Snygga rullar :tummenupp
Såg ju nästan ut som en annan bakom styret :tungan

Kul!

Fan kul o se...de får mig att vilja öva mera med hojjen....rätt dukti kille den där matti :P

freddexwing skrev:
Matti tog med mig på en skön stuntdag på Lunda förra veckan.
Jag tog med dv-kamran.
Så jag gjorde min andra (och tredje) film igår natt. (Det är ju askul! Timmarna bara går...)

Ge mig gärna tips och kommentarer, är ju en video-färskis som just har lärt mig komprimera filmerna :banana !

Första rullen är lite skakis och med både mig och matti (såklart mest med kung matti, jag smyger in några slangar).

http://www.xtc.se/matti_och_fredde.wmv

Andra rullen är bara med Matti.
http://www.xtc.se/matti.wmv

Smaklig måltid!

/Fredde

Fredde, snyggt klippt! Ja säga de funkaaa!
Din hoj i slutet av filmen Matti och Fredde låter som en traktor! :lol

:Rockbanan <-- Matti

Jävligt grymt..! :yoparty

Finns det någon högupplöst bredbandsversion?

En liten fråga bara: VARFÖR måste alla säkra killar ha potthjälm? Det finns ju massa coola crosshjälmar! En lujj hjälm kan förstöra intrycket av vilket snyggt stunttrick som helst...

Matti imponerar som vanligt och filmerna var precis lagom långa (och snyggt gjorda)?

En fråga om Lunda (för det var väl där ni var?): Åker ni bara dit när andan faller på och håller tummarna för att ingen annan är där eller hur funkar det?

da-geez skrev:
Jävligt grymt..! :yoparty

Finns det någon högupplöst bredbandsversion?

En liten fråga bara: VARFÖR måste alla säkra killar ha potthjälm? Det finns ju massa coola crosshjälmar! En lujj hjälm kan förstöra intrycket av vilket snyggt stunttrick som helst...

Jopps jag har ju originalet, rullen är så skakig så den gör sig bäst ganska liten. ;)

/fredde

koolt! :D har inte tittat än men de tog 3 sek att få hem filmerna.. fet server var bara tvungen att kommentera.. :yoparty

philsson skrev:
koolt! :D har inte tittat än men de tog 3 sek att få hem filmerna.. fet server var bara tvungen att kommentera.. :yoparty

:tummenupp håller med om att det bara susa till så var dom hemma...

freddexwing skrev:
100mbit + 15k rpm scsi rasslar på fint... ;)
/fredde
de bara rasslade till som sagt.. schysst server.. har dock bara 24mb/s uppkopplig men scassi diskar de har jag.. :tummenupp dock bara 10k varvare :(..
riktigt schyssta filmer.. de borde nästan sättas systemkrav för att få spela upp dem :D.. mäktigt !. :Bugar

Schysst film och bra stunts!!! :tummenupp

du bad om feedback så varsågod: Ta gärna med motorljudet i alla scener (Kawan låter så gött) om det går utan vindbrus, och lägg inte in samma scen två ggr, annars klart godkänt!!

K-Man skrev:
Schysst film och bra stunts!!! :tummenupp

du bad om feedback så varsågod: Ta gärna med motorljudet i alla scener (Kawan låter så gött) om det går utan vindbrus, och lägg inte in samma scen två ggr, annars klart godkänt!!

Jag jag kände att jag tabbade mig med motorljudet ganska mycket, blir bättre nästa gång... :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025