Film med hjulspinn

• Thread starter Thread starter d1
  • Start date Start date
den va ju underhållande . frågan e hur fick hem hojen sen

zajtar skrev:
2372794 den va ju underhållande . frågan e hur fick hem hojen sen

Hehe, det blev ett litet projekt. Fick åka och hämta en pickis och bygga en ramp av lite bråte som låg i garaget, men det va det värt alla ggr

Ljunghusen skrev:
2372796 Vad heter han som går och filmar backen innan nån börjar wheela? Allard?

Allard? Nae Crille aka "tallbone"

Naurin skrev:
2372797 Jag agerade vittne en stund. Hade jag haft sämre bakdäck och inte var så otroligt rädd om hojjen kanske jag hade vart med på ett hörn :)

Tjena mannen. Det va synd att du inte kunde figurera i filmen. Men vi får ta en repa på lite sköna vägar nån dag.

PS: ta det lugnt i rondellerna nu :tummenupp

Last edited:
Hur bonniga får man vara egentligen...? Sen blev det ju inte bättre av att ni var helt värdelösa på att köra också.

ceasar skrev:
2372830 Hur bonniga får man vara egentligen...? Sen blev det ju inte bättre av att ni var helt värdelösa på att köra också.

Ja tycker den är skön, lite udda o rolig... Grejen var nog att de skulle fula sig lite också! :yoparty

Men du :tomten ,,, varför måste varenda jävla SH tråd bli förstörd av nått pucko som är bättre än andra o vet allt?

Men du är säkert lika duktig som Matti Tepsa och GR... har du ingen gammal film på din burk som du kan lägga ut när du kört hoj i 1-2år?

/ Ja är lika illa som han o sabbar denna tråd, Sorry Dalton

ceasar skrev:
2372830 Hur bonniga får man vara egentligen...? Sen blev det ju inte bättre av att ni var helt värdelösa på att köra också.

k... missade din instruktionsvideo på hur det skulle göras för max effekt och garv :pannkyss

Fan va roligt det ser ut när du knapt når ner då du gör din lakritsremm i backen :)

Henren skrev:
2372850 Ja tycker den är skön, lite udda o rolig... Grejen var nog att de skulle fula sig lite också! :yoparty

Men du :tomten ,,, varför måste varenda jävla SH tråd bli förstörd av nått pucko som är bättre än andra o vet allt?

Men du är säkert lika duktig som Matti Tepsa och GR... har du ingen gammal film på din burk som du kan lägga ut när du kört hoj i 1-2år?

/ Ja är lika illa som han o sabbar denna tråd, Sorry Dalton

Inga skuggor Henke. Det är ingen seriös rulle det ska va lite "larv" över den + första sommaren med R-hoj. Givetvis finns det alltid nån som ska dizza galet, men det är ju SH

Skit i tråkmånsarna!
Kul att ni sköjja lite för oss andra:yoparty

Klart underhållande att kolla på nu när d ösregnar ute! :tummenupp

ceasar skrev:

A men herregud har du inget bättre för dig än å klanka ner på honom .
nu la han ner lite tid .för att vi skulle få lite underhållning .
jag tyckte filmen va roligt å helt menningslöst men den gjorde min dag för jag satt å kolla efter va jag skulle kolla på.
:pannkyss

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...