Film-material i Sthlms området.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Finns det någon som har filmat lite motard eller SH-stunta som vill visa sitt material påxsport baren Torsdag den 27:e NOVEMBER? Vi kommer smyga igång lite med bra musik och trevligt sällskap och om några filmer dimper in innan så kör vi gärna de som premiär-godis. ge mig ett pm om ni känner er träffade.
 
Kanske kan skicka med lite bakhjulsåka mm om vhsband e ok...ska gräva bland banden...
 
Film!

Det är bra! mycket stunta både motard och SH, gärna nå´n liten vurpa :tungan

Ni får gärna dyka upp ett gäng här från SH också den 27:e! se det som en kul fest!
 
Jag, NisseJärnet och JohanJulgran håller på me en liten film som kommer att varaklar undervintern....om ni e intresserade så säg till bara!!



Anders :yoparty
 
race skrev:
Jag, NisseJärnet och JohanJulgran håller på me en liten film som kommer att varaklar undervintern....om ni e intresserade så säg till bara!!



Anders :yoparty

Klart vi är intresserade! det är detta som är tanken med "klubben" eller vad man ska kalla den. hinner ni inte klart tills den 27:e så får ni visa den nästa gång. (25:e dec)
:fyllisar
 
jag å jp filmade lite på master of supermotard i strängnäs, klippte ihop ca 7 minuter.

jag filmade även llite "stunt" i norrtälje i somras.
det är edgegames2003, i den filmen stuntar de 100% i 7 minuter.

har dessa i divx-format om nån vill se...

/raggzor
 
Raggarn skrev:
jag å jp filmade lite på master of supermotard i strängnäs, klippte ihop ca 7 minuter.

jag filmade även llite "stunt" i norrtälje i somras.
det är edgegames2003, i den filmen stuntar de 100% i 7 minuter.

har dessa i divx-format om nån vill se...

/raggzor

Skitbra! Har du möjlihet att få ner dom på vhs?
 
vhs?

-vad är det ?

tror dock att jag kan få ner dem på en dvd ganska smidigt...

/har ingen vhs, men tillgång till dvdbrännare =)
 
Raggarn skrev:
jag å jp filmade lite på master of supermotard i strängnäs, klippte ihop ca 7 minuter.

jag filmade även llite "stunt" i norrtälje i somras.
det är edgegames2003, i den filmen stuntar de 100% i 7 minuter.

har dessa i divx-format om nån vill se...

/raggzor

Gärna! Har du ngn länk lr ngt? :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top