[FILM] Lunda Tisdagsbus 4/7

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Last edited:
Såg skoj ut, fast nästan lite väl mycke pow pow power wheelies.

Krimmt! roligt att vara där också!

marcus_136 skrev:
2284633 Såg skoj ut, fast nästan lite väl mycke pow pow power wheelies.

Du får ta å glida dit nångång! Verkar som om du har rätt bra koll på dina grejjer och mina grejjer med för den delen :rofl

// Han på parkeringen i haningen med Robban mfl

Cyren skrev:
2284674 Krimmt! roligt att vara där också!

Du får ta å glida dit nångång! Verkar som om du har rätt bra koll på dina grejjer och mina grejjer med för den delen :rofl

// Han på parkeringen i haningen med Robban mfl

Hehe, ska försöka ta mig dit nästa vecka (vet att jag sagt det i princip varje vecka men nu funkar hojen plus att jag inte jobbar nästa vecka)

marcus_136 skrev:
2284733 Hehe, ska försöka ta mig dit nästa vecka (vet att jag sagt det i princip varje vecka men nu funkar hojen plus att jag inte jobbar nästa vecka)
Cool, ska försöka få med mig dv-kameran och enbensstativet!

:felämne :notme

Jag tar nog en sväng förbi på Quaden även nästa tisdag.

Hoppas vi syns där Marcus, vore kul att se dig på en riktig hoj! :tummenupp

/R

Yeah! Alltid kul med lite fart i filmerna.
Väntar nu bara på andra filmen då.

Vill gärna komma nästa vecka och fota lite till.

Spiken skrev:
2284340 Ja, i väntan på dv-grabbarnas komposition så kanske detta duger. Ännu en film i serien "utan-stativ-och-med-dålig-kvalitet" ;)

Kul film! Får se när jag orkar klippa ihop min ixusrulle :yoparty

Spiken skrev:
2284340 Ja, i väntan på dv-grabbarnas komposition så kanske detta duger. Ännu en film i serien "utan-stativ-och-med-dålig-kvalitet" ;)

Enjoy :tummenupp

Hej på dej kan ta me mej ett stativ på tre ben i ryggan om ja har tid. Ev bär bar data i så fall ta me din kort läsare o dvd eller cd-r rå matrial så kan du tömma ditt kort.skicka pm.så ska du få ett nr du kan ringa. Ska kolla om datan går ner i ryggan :yoparty
//Robin

Grym film.. När är det på tisdagar? Om jag inte jobbar så kommer jag dit!!

Robin Hood skrev:
2287283
Spiken skrev:

Enjoy :tummenupp

Hej på dej kan ta me mej ett stativ på tre ben i ryggan om ja har tid. Ev bär bar data i så fall ta me din kort läsare o dvd eller cd-r rå matrial så kan du tömma ditt kort.skicka pm.så ska du få ett nr du kan ringa. Ska kolla om datan går ner i ryggan :yoparty
//Robin
Ofan, tackar :tummenupp Vore skoj att testa fota/filma med stativ. Drar iväg ett pm strax, eller så pm:ar du mig ;)
Ha de :tummenupp

DanTheMan!!! skrev:
2286971 Härligt! Då blir det och kolla på lite galna stunts nästa tisdag. (Om det blir något Åka) :banana

BRA då ska jag vara i området och stoppa dig! :gnissla :rofl

Hur går det för killarna som hade dv-kameror? Blir det någon andra vers eller? Kan omöjligtvis ta fyra dagar att slänga ihop en film om man inte ska göra det überseriöst á la Hollywood. :va

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back