[Film] KTM Track day 2009-08-19

Pass 4. Börjar gå lite snabbare här (tycker jag i alla fall :) )

Första halvan.

[YOUTUBE-ID]Y1nUN4Hyz8w[/YOUTUBE-ID]

@ Phat: Riktigt sjyssta filmer. Eftersom jag inte är med på en enda (INTE EN ENDA!!!) bild in action, så är det riktigt kul att se lite film, och där har jag faktiskt fastnat en del till och från!

Tack för det :)

Phat: Vet du om dom berömda 50gb från Hasselbladarn dyker upp snart eller finns dom redan att skåda?

/A

Phat: Vet du om dom berömda 50gb från Hasselbladarn dyker upp snart eller finns dom redan att skåda?

/A
Bara en gissning, men 50GB är en del o ta sig igenom, så det kommer nog lite senare. :)

5:e runda, första halvan. Nån som INTE vart med på bild än och kört i andra gruppen? ;)

[YOUTUBE-ID]jiJphbzVzmE[/YOUTUBE-ID]

Pass nummer 5 andra halvan...

[YOUTUBE-ID]tLQ4eoCd0AE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag har fortfarande inte varit med (förutom 2 sek vid depåinfarten i sista klippet). Konstigt! Så mycket film... Men du har inte blivit omkörd hittils i alla fall. Har för mig att jag låg typ ett helt körpass efter dig dock.
Men jag vill oxå vara med :rolleyes: :D .

Om han hade åkt snabbaste gruppen hade han garanterat blivit omkörd. Jag går fortfarande och undrar hur fan dom gör:-):Bugar

Om han hade åkt snabbaste gruppen hade han garanterat blivit omkörd. Jag går fortfarande och undrar hur fan dom gör:-):Bugar

Ja, det hade jag garanterat. Ska prova den nästa gång... kollar på filmerna och ser att det går ju faktiskt att köra rätt mycket snabbare... Trots allt min tredje bandag i min 3 år långa mc karriär :)

5:e runda, första halvan. Nån som INTE vart med på bild än och kört i andra gruppen? ;)

Har inte kollat jättenoga på alla filmerna, men jag har nog inte fastnat...tycker jag skulle ha kommit ihåg om jag blev omkörd eller körde om en SMR, så många av dom fanns det inte i mellangruppen ;)

Du är betydligt snabbare än mig skulle jag tro. Inget illa menat mot dig, mer att det var tre fyra grabbar som körde som h...e. Det var den bästa bandagen jag varit på. KTM personalen väldigt hjälpsamma/trevliga. KTM teknikern hjälpte mig med fjädringen fick tips hur man skulle köra mm. Bridgestone bubblade jag lite däck med. Känns som jag lärde mig massor och hojen känns väldigt följsam bättre än någonsin! Hoppas bara det blir fler KTM dagar

Du är betydligt snabbare än mig skulle jag tro. Inget illa menat mot dig, mer att det var tre fyra grabbar som körde som h...e. Det var den bästa bandagen jag varit på. KTM personalen väldigt hjälpsamma/trevliga. KTM teknikern hjälpte mig med fjädringen fick tips hur man skulle köra mm. Bridgestone bubblade jag lite däck med. Känns som jag lärde mig massor och hojen känns väldigt följsam bättre än någonsin! Hoppas bara det blir fler KTM dagar

Word! Håller med till 100%!

Det är möjligtvis inte någon som fått med en 690 SMC på film i snabba gruppen?:confused:

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...