Phat
Ny medlem
... Nikon D90 och ett 70-200mm 2.8 objektiv...
[YOUTUBE-ID]jCwa5eyjRCw[/YOUTUBE-ID]
[Edit] Hmm.... youtube länken blev tydligen vit bara (på min skärm i alla fall). Nåja...man kan ju länka...:
www.youtube.com/nikkamnordic
Finns tre klipp där. Två på en MC.
[YOUTUBE-ID]jCwa5eyjRCw[/YOUTUBE-ID]
[Edit] Hmm.... youtube länken blev tydligen vit bara (på min skärm i alla fall). Nåja...man kan ju länka...:
www.youtube.com/nikkamnordic
Finns tre klipp där. Två på en MC.
Last edited:
hmm