Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hihi, jävla vindbrus...MikkE skrev:jaha.. ännu en liten film som jag å nissejärnet har knåpat ihop på ett nafs..
filmat idag.. typ vid ½7 tiden
poängen med denna film var att vi skulle filma hur bilen låter utan dämp.. men njaa....
film [5,7mb, 1½ min lång]

jepp. dum som man var/e så hade man kameran för nära fönstretNisse Järnet skrev:Hihi, jävla vindbrus...![]()

HahahahTokJohan skrev:Skulle bli förvånad om ni inte fick enn guldbagge för den filmen !!![]()
// TOK![]()

Samma film juNisse Järnet skrev:Klantarslet har ju länkat fel! Här är rätt länk:
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/beeeemer2.wmv

de är bara att fortsätta i samma stil det är alltid lika kul
...??? Näe?Out_Spinner skrev:Samma film ju![]()
JappOGGY!!! och kackerlackorna!!!![]()
Dankeera filmer är ju så jäkla sköna de är bara att fortsätta i samma stil det är alltid lika kul ...
Senaste Media Player, testa uppdatera din ska du se att det funkar!Vad ska man ha för spelare för att kunna kolla era filmer??? Ingen funkar för mig

Haha ingen sketen SaabStephen skrev:En liten fråga.. Vilken bil kördes under inspelningen?? Såg en sketen Saab på stan nu ikväll som körde runt utan ljuddämpare..... Men jag tyckte mig se att det var en bil modell större.. Stämmer detta=????
Hahahaha.. Ganska kul att denna Saab hade sällskap av en BMW som var väldigt lik din. iofs var det idioter som satt i Saaben... Dom var apfulla och ramlade ur bilen vid vartannat rödljus.....Nisse Järnet skrev:Haha ingen sketen SaabKörde min BMW 325i -88

nope.. jag döpte bara om filmen innan jag la upp denNisse Järnet skrev:Klantarslet har ju länkat fel! Här är rätt länk:
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/beeeemer2.wmv

hehe.. jag har nog alltid med mig min kamera.. och händer det nåt.. ja då e MikkE där å filmarLill-Duccen skrev:era filmer är ju så jäkla skönade är bara att fortsätta i samma stil det är alltid lika kul
...
Det stämmer inte riktigt helt och hålletMikkE skrev:hehe.. jag har nog alltid med mig min kamera.. och händer det nåt.. ja då e MikkE där å filmar![]()
men nästan.Men gayMikkE skrev:nope.. jag döpte bara om filmen innan jag la upp den![]()
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|